کیف و تی شرت وان پلاس

ورود وان پلاس به دنیای فشن و مد: فروش کیف و تی شرت وان پلاس به صورت آنلاین آغاز شد

بسیاری از کاربران شرکت چینی وان پلاس را با گوشی های هوشمندی که تولید می‌کند، می‌شناسند. اما حالا این کمپانی با توسعه خدماتش، فعالیت خود در حوزه سبک زندگی و مد و فشن را آغاز کرده است. وان پلاس گیر (OnePlus Gear) نامی‌ست که برای کیف و تی شرت وان پلاس انتخاب شده و هم اکنون کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت چینی، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

آغاز فروش جهانی کیف و تی شرت وان پلاس تحت عنوان OnePlus Gear

البته محصولاتی که این شرکت برای روز اول فعالیت خود در نظر گرفته، بسیار ساده بوده و تنها شامل دو تی شرت، یک کوله پشتی مسافرتی و دو کیف چرمی می‌شود. با این حال طرفداران محصولات این شرکت می‌توانند علاوه بر خریداری وسایل مورد نیازی خود، از محصولات OnePlus Gear و برند این شرکت نیز حمایت کنند.

به نظر نمی‌رسد که مدیران عجله‌ای برای توسعه این بخش از فعالیت های خود داشته باشند و احتمالا تا زمانی که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه خریداری نشود، وسیله جدیدی به خانواده وان پلاس گیر اضافه نگردد. لازم به ذکر است که فروشگاه وان پلاس پذیرای کاربران سراسر دنیا به جز شهروندان کشور هند خواهد بود.

هم اکنون فروش کیف و تی شرت وان پلاس به صورت اینترنتی آغاز شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین این کمپانی چینی، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. البته هنوز تمامی محصولات برای بازار کشورهای مختلف قیمت‌گذاری نشده‌اند، اما طبق گفته مدیران، کیف های وان پلاس 30 تا 45 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*