بهترین قاب های ایفون 7

معرفی 20 قاب محبوب برای آیفون 7 ؛ تلفیق مقاومت و زیبایی

همان‌طور که همیشه به این موضوع اشاره کرده‌ایم، بر خلاف دیگر کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، اپل هر سال تنها دو یا سه محصول را با سیستم عامل انحصاری خود تحت سری آیفون (iphone) به بازار ارائه می‌کند، محصولاتی که یک تنه با تمامی بازار اندروید به رقابت می‌پردازند. شاید بردن نام پرچمدار برای محصولات اپل عنوان مناسبی نباشد، چون تمامی مدل‌های آن همواره جزو برترین گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرند، اما به عنوان جدیدترین مدل این شرکت باید به آیفون 7 (iphone 7) اشاره کرد که خرید آن به طور حتم نیاز به انتخاب یکی از بهترین قاب های ایفون 7 را در بر خواهد داشت، چون هزینه بالای خرید آن مستلزم مراقبت از بدنه گوشی است.

معرفی بهترین قاب های ایفون 7

بر خلاف دیگر گوشی‌های هوشمند بازار که اغلب با کمبود لوازم جانبی مواجه هستند، لوازم جانبی ایفون مخصوصا قاب محافظ آن‌ها به وفور در هر مکانی یافت می‌شود که همین موضوع انتخاب را برای کاربران مشکل پسند سخت می‌کند. اگر که به تازگی آخرین گوشی هوشمند اپل را خریداری کرده و به دنبال یک محافظ بدنه زیبا برای آن هستید، حتما لیست بهترین قاب های ایفون 7 را در ادامه به طور کامل چک کنید:

Spigen Air Skin

قیمت : 14.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7قاب‌های Spigen Air Skin در سراسر دنیا به محبوبیت خاصی نزد کاربران گوشی‌های هوشمند رسیده‌اند، پس طبیعی است که این شرکت دست به کار شده و برای آخرین محصول اپل نیز پوششی شکیل فراهم کند. این قاب بسیار نازک بوده و از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است که با انطباق کامل با بدنه گوشی، احساس خوبی را هنگام دست گرفتن به کاربر می‌دهد. از جمله ویژگی‌های Spigen Air Skin به عنوان یکی از بهترین قاب های ایفون 7 شفافیت آن است تا کاربر از طراحی اورجینال ظاهر گوشی نیز لذت ببرد.

Moshi XT Clear

قیمت : 24.95 دلار

بهترین قاب های ایفون 7Mosi XT Clear در کنار تمیز نگه داشتن گوشی شما، با بهره بردن از پلاستیک کاملا شفاف اجازه خود نمایی به بدنه اصلی گوشی را نیز می‌دهد که سبب می‌شود تا نام آن را در زمره بهترین قاب های ایفون 7 قرار دهیم. این قاب همچنین بسیار نازک بوده و در حدود 1 میلی‌متر ضخامت دارد که دسترسی مستقیم و بدون پوشش را به کلیدهای فیزیکی ممکن می‌کند. با این شرایط، نباید توقع محافظت از گوشی در مقابل ضربه را داشته باشید.

Apple Leather case

قیمت : 45 دلار

بهترین قاب های ایفون 7اپل سال گذشته قاب رسمی خود را به بازار معرفی کرد تا کاربران بسیار سخت‌گیر مستقیما به سمت خرید لوازم جانبی رسمی بروند. این قاب که دارای یک باتری در درون خود برای استفاده در مواقع ضروری است، با وجود انتقادات فراوان نسبت به طراحی آن، برای جدیدترین مدل آیفون نیز تولید شده است. علیرغم زیبا نبودن آن چنان این محصول، به دلیل بهره بردن از باتری درونی 1900 میلی آمپر ساعتی و همچنین جنس بدنه چرمی، نام آن را در زمره بهترین قاب های ایفون 7 قرار می‌دهیم. فراموش نکنید که به خاطر تجمیع پورت شارژ و جک هدفون در یک مکان، با استفاده از قاب‌های شارژی مسیر تنها پورت ایفون 7 را خواهید بست.

Silk Grip Case

قیمت : 11.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7قاب نازک Silk Grip سطح دانه دانه‌ مانندی داشته و با دادن حسی بسیار خوب هنگام دست گرفتن گوشی، در لیست بهترین قاب های ایفون 7 قرار می‌گیرد. نسبت به موارد بالایی، می‌توانید برای محافظت از گوشی خود به میزانی قابل توجه بر روی این قاب حساب کنید. گفتنی است در جعبه آن، یک محافظ صفحه نمایش نیز پیدا می‌شود.

Mujjo leather wallet sleeve

قیمت : 39.44 دلار

بهترین قاب های ایفون 7

Mujjo به لطف داشتن محصولاتی ارزشمند و ساخته شده از چرم، به محبوبیت خوبی نزد کاربران رسیده و در بین بهترین قاب های ایفون 7 می‌ایستد. ظاهر جذاب این قاب به همراه امکان تبدیل کردن آن به یک کیف پول زیبا برای حمل کردن کارت‌های اعتباری، مهمترین ویژگی این محصول است.

Spigen Thin Fit

قیمت : 11.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7Spigen Thin Fit به دلیل فیت شدن کامل با بدنه گوشی و در آغوش گرفتن محکم آن، به عنوان یکی از بهترین قاب های ایفون 7 شناخته می‌شود که دسترسی مستقیم به دکمه‌های فیزیکی را نیز مهیا می‌کند. در نظر داشته باشید Spigen Thin Fit قدرتمندترین برای محافظت از ایفون شما نیست، اما در انجام این وظیفه کوتاهی نمی‌کند.

Nodus Shell case

قیمت : 67.60 دلار

بهترین قاب های ایفون 7قاب Nodus Shell ظاهر بسیار چشم نوازی دارد که البته مبلغ بالایی را هم بابت دادن این ویژگی از کاربر طلب می‌کند. بدنه این قاب از چرم ایتالیایی ساخته شده و در زیر خود یک آهنربا حمل می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد تا گوشی را به هر شیء آهن‌ربایی متصل نگه دارد. همچنین در کنار این قاب یک آهن‌ربای کوچک و زیبا قرار داده شده تا آن را در مکان دلخواه خود قرار داده و گوشی را به آن متصل کنید.

VRS Simpli lite

قیمت : 21.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7این مدل به عنوان یکی از بهترین قاب های ایفون 7 ، ظاهر شکوهمندانه‌ای به گوشی شما بخشیده و با وجود اجازه دادن به دسترسی مستقیم به کلید‌های فیزیکی، گوشی را از مدل‌های مشابه کاملا متمایز می‌کند. VRS Simpli lite از پلی کربنات ساخته شده، اما علاوه بر آن با استفاده از آلومینیوم مصنوعی، کیفیت را نیز به ظاهر این قاب آورده است. VRS Simpli lite در رنگ‌های متنوعی ارائه شده و با داشتن یک پایه در پشت خود، انتخابی مناسب برای طرفداران تماشای فیلم محسوب می‌شود.

Spigen Slickwraps cases

قیمت : 32.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7Slickwraps به عنوان یکی از شرکت‌های تهیه‌کننده لوازم جانبی شناخته شده، در همکاری خود با شرکت برتر و معروف Spigen، یکی از بهترین قاب های ایفون 7 را به بازار معرفی کرده است. این قاب علاوه بر محافظت از گوشی شما، ظاهر بسیار متفاوتی با اضافه کردن یک عکس به آن می‌دهد. خوش‌بختانه تمامی تصاویر از پیش تعیین شده نبوده و کاربر می‌تواند از میان انبوهی از تصاویر قهرمانان، کاراکتر محبوب خود را انتخاب کند.

Moshi iGlaze

قیمت : 29.95 دلار

بهترین قاب های ایفون 7Moshi’s iGlaze تنها در رنگ مشکی و صورتی یافت شده و تناسب خوبی را میان زیبایی و محافظت کارآمد از گوشی برقرار می‌سازد.

UpRosa case

قیمت : 24.59 دلار

بهترین قاب های ایفون 7چشم‌نوازی رنگ‌های شاد و ترکیبی این قاب که در 17 مدل مختلف ارائه شده‌، به‌طور واضح در تصاویر آن نمایان است. البته، ممکن است این مدل را زمره بهترین قاب های ایفون 7 به حساب نیاورید، اما برای طرفداران هنر که دوست دارند تا قسمت پشتی آیفونشان فریاد رنگی بلندی بکشد، انتخاب بسیار مناسبی است.

OtterBox Strada folio

قیمت : 49.95 دلار

بهترین قاب های ایفون 7Strada از جمله قاب‌های شکیلی است که دارای محافظ صفحه نمایش نیز بوده و برای قرار دادن پول و یا کارت اعتباری، قسمتی در زیر بخش رویی آن در نظر گرفته شده است. البته، همانند برخی از بهترین قاب های ایفون 7 نمی‌توان این مدل را یک قاب – کیف پول خطاب کرد، اما به همین دلیل سایز آن جمع و جورتر بوده و در دست گرفت آن حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. لایه درونی قاب که گوشی در درون آن چفت می‌شود از جنس بسیار مستحکمی برای محافظت از گوشی ساخته شده، در حالی که پوشش بیرونی آن با چرمی ناب تزیین شده است.

OtterBox uniVERSE

قیمت : 49.95 دلار

بهترین قاب های ایفون 7uniVERSE به عنوان یکی از بهترین قاب های ایفون 7 شناخته شده که ماژولار بودن ویژگی اصلی آن است تا هر کاربر بنابر نیاز خود، بخشی کمکی به بدنه آن اضافه کند. هم اکنون ماژول‌های آن (که به صورت جداگانه فروخته می‌شوند) شامل یک پک باتری بزرگ، یک اسپیکر همراه قدرتمند، یک فلش افزایش حافظه داخلی، رم ریدر، کیف پول، قطعه‌ای برای آویزان کردن گوشی به دوچرخه و لنز دوربین است. اگر چه این قاب کوله‌باری از امکانات را با ابزارهای جانبی قدرتمندش برای شما به ارمغان می‌آورد، ضخیم بودن بدنه اصلی آن به عنوان یک نقطه ضعف باقی می‌ماند.

Mophie base case

قیمت : 39.95 دلار

بهترین قاب های ایفون 7این قاب یک آهن‌ربای بسیار قدرتمند را در پشت خود حمل کرده که برای اتصال یکی از سه ماژول متفاوت موجود برای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ یک کیف پول باز شوند از بغل، یک کیف پول ثابت در پشت دستگاه و همچنین یک پک باتری. هر یک از ماژول‌های کیف پول 20 دلار و ماژول باتری 60 دلار قیمت دارند.

Ollo Case

قیمت : 29.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7Ollo Case از جمله بهترین قاب های ایفون 7 بوده که هر کاربر عاشق عکاسی را مجذوب خود می‌کند. کاربران تا پیش از این با سه قطعه معرفی شده از سوی Olloclip برای عکاسی آشنا بودند که برای زوم بیشتر و یا عکاسی در حالت ماکرو مورد استفاده قرار می‌گرفتند. استقبال کاربران شرکت سازنده را بر آن داشت تا قاب مخصوص به خود را نیز طراحی کرده و با لوازم عکاسی خود ست کند.

Maxboost Vibrance

قیمت : 15.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7ظاهر Maxboost Vibrance بر خلاف آن چه شرکت مدعی آن است، ضربه پذیری بالایی را نشان نمی‌دهد، اما در هر صورت ظاهر جذابی داشته و مطمئنا سلامت گوشی شما را هنگام رها شدن از ارتفاعی معقول تضمین می‌کند. گفتنی است برای قرار دادن ایفون خود در این پوشش، نیازمند باز کردن قسمت انتهایی آن و سپس فیت کردن گوشی با بدنه قاب هستید.

Sketch Polo Book Wallet

قیمت : 39.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7بهتر است تا تعریف Sketch را به عنوان یکی از بهترین قاب های ایفون 7 به طرز دیگری بیان کنیم. این مدل در واقع کیف پولی است که یک قاب ایفون نیز محسوب می‌شود! این مدل را می‌توانید به سرعت تبدیل به یک محافظ گوشی ساده کرده و در مواقع ضروری کیف پول و قاب را به یکدیگر متصل نمایید. قاب گوشی به تنهایی نازک بوده و محافظت آن چنانی را در مقابل ضربه‌های احتمالی تضمین نمی‌کند.

Spigen Flip Armor

قیمت : 16.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7 Spigen با زرنگی کامل توانسته تا نام خود را به عنوان برندی شناخته شده در زمینه تولید قاب گوشی های هوشمند مطرح کند، چنان که می‌بینید در بهترین قاب های ایفون 7 به دفعات اسم محصولات این شرکت آورده شده است. سری Armor در نظر دارد تا محافظت بسیار بالایی را برای گوشی شما به ارمغان بیاورد، از همین رو استفاده از آن شدیدا به افرادی که در رها کردن گوشی خود تبحر خاصی دارند توصیه می‌شود. جدیدترین مدل این سری در قسمت انتهایی عقب خود بخشی برای قرار دادن پول نقد و یا کارت اعتباری داشته که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

Spigen Tough Armor

قیمت : 15.99 دلار

بهترین قاب های ایفون 7اگر که کیف پول شکیل و مستقلی برای خود دارد، به جای مدل بالا نسخه کلاسیک Armor را تهیه کنید. همانند مدل بالا اگر چه هنگام دست گرفتن یک احساس زمختی خاصی می‌کنید، اما از بابت محافظت گوشی در برابر ضربه‌های احتمالی خاطر جمع خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. براى خرید قابها به کجا مراجعه کنیم