موبایل جدید میزو

آیا این موبایل جدید میزو رقیبی جدی برای شیائومی می میکس به حساب می‌آید؟

گوشی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) با صفحه نمایش 6.4 اینچی خود توانسته توجه طیف گسترده‌ای از مشتریان را به خود جلب کند. این صفحه نمایش، 84.16 درصد از قاب جلوی گوشی را پوشانده است (بر خلاف ادعای شیائومی که این نسبت را 91.3 درصد اعلام کرده بود). همانطور که می‌دانید، در اولین فلش سیل گوشی که در صبح جمعه برگزار شد، تنها در 10 ثانیه تمامی محصولات به فروش رفتند که این رکوردی برای کمپانی چینی شیائومی محسوب می‌شود. البته همانطور که انتظار می‌رفت، دیگر سازندگان تلفن همراه بیکار ننشسته‌اند و شروع به طراحی گوشی‌هایی کردند که شباهت زیادی به شیائومی می میکس دارد. موبایل جدید میزو نمونه‌ای از این گوشی‌هاست.

موبایل جدید میزو قرار است در شب کریسمس رونمایی شود

روز گذشته تصویری بر روی وب‌سایت Weibo منتشر شده که گفته می‌شود موبایل جدید میزو است و این شرکت در مراحل طراحی و ساخت این گوشی به سر می‌برد. واضح است که این گوشی دارای نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه است و طبق شنیده‌ها، قرار است در روز 24 دسامبر (4 دی) و در روزهای پایانی سال جاری میلادی معرفی شود. شب 24 دسامبر، شب کریسمس است و بهترین زمان برای معرفی یک گوشی جدید از سوی یک شرکت سازنده تلفن همراه محسوب می‌شود.

اگر این شایعات حقیقت داشته باشد، نسب ابعاد صفحه نمایش به بدنه موبایل جدید میزو بالاتر از رقیبش خواهد بود. اگر خاطرتان باشد، در قسمت پایینی گوشی شیائومی می میکس لبه‌هایی مشاهده می‌شد که دوربین سلفی در آنجا قرار داشت. اما با مشاهده تصاویر گوشی هوشمند جدید میزو ، می‌بینیم که خبری از این لبه‌ها نیست. تنها چیزی که در قسمت پایینی گوشی مشاهده می‌شود، اسکنر اثر انگشتی است که در زیر صفحه نمایش آن پنهان شده و احتمالا تکنولوژی اسکنر التراسونیک کوالکام باشد. گفته می‌شود این تکنولوژی همان تکنولوژی است که اپل در محصول جدید خود به مناسبت دهمین سال تاسیس به کار خواهد گرفت.

میزو در تعریف گوشی جدید خود از عبارت «محصولی غیر منتظره در راه است» استفاده کرده است. تصاویر این گوشی را در زیر می‌بینید. آیا نظر شما هم همین است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باسلام
    گوشی های وان پلاس ساخت شرکت میزو باشکایاتی روبروهستنداز نارضایتی صفحه نمایش وتقلب در بنجمارک احتمالا این گوشی هاهم بی عیب ونقص نیستندپس دوستان باچشمان بازدرخریدمارک های تازه وارد خصوصا چینی دقت کنیدچون باپول این مارک های جدیدمیتوانیدیک برندمعرف یاپرچمدارهای سالهای گذشته سونی،سامسونگ ،اچ تی سی،وحتی گوشی های جدیداندروید نوکیا راخرید

  2. پس سلفی نداره احتمالا