نمایشگر پرچمداران بعدی شرکت سونی

مشخصات نمایشگر پرچمداران بعدی شرکت سونی لو رفت !

اگر در خاطر داشته باشید، چندی پیش اسنادی توسط منابع نزدیک به سونی فاش گردید که نشان می‌داد این شرکت ژاپنی در نظر دارد گوشی‌های بالا رده بعدی خود را تحت سری اکسپریا جی (Xperia G) به بازار عرضه نماید. در همین حال نیز ساعاتی پیش مشخصات نمایشگر پرچمداران بعدی شرکت سونی که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 در معرض دید عمومی قرار گیرند، منتشر شد.

این دو گوشی که اکنون با کدهای Xperia G 3112 و Xperia G3121 شناخته می‌شوند، قرار است پایه‌گذاری خانواده جدیدی از سوی سونی باشند که در نهایت جایگزین سری اکسپریا ایکس خواهد شد.

به نظر می‌رسد که گوشی‌های خانواده سونی اکسپریا ایکس چندان در جذب مخاطبین موفق نبوده‌اند؛ اما آن‌چه که مهم است این خواهد بود که شرکت ژاپنی سونی قصد دارد هنوز هم همراه هوادارانش باشد و در حال تدارک است تا طی ماه‌های آینده از محصولات جدیدی پرده‌برداری کند.

این‌گونه که گفته می‌شود سونی قصد دارد طی کنگره جهانی موبایل سال آینده میلادی که بین روزهای 27 فوریه الی 2 مارس (9 الی 12 اسفند) برگزار خواهد، از دیوایس‌های جدیدی رونمایی کند؛ بنابراین تنها چند ماه دیگر، می‌توانید با دیوایس‌های جدیدی از خانواده پر جمعیت سونی اکسپریا ملاقات کنید.

در هر حال بر اساس اطلاعات جدیدی که منابع چینی نزدیک به شرکت ژاپنی در شبکه Weibo منتشر کرده‌اند، اکنون می‌دانیم که پرچمداران بعدی شرکت سونی Xperia G 3112 و Xperia G3121 به ترتیب از نمایشگری 5.2 و 5.5 اینچی بهره می‌برند که رزولوشن آن‌ها نیز فول اچ دی و 4K است. همچنین منبع خبر معتقد است که دو گوشی مورد بحث به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده‌اند.

ناگفته نماند که این اولین باری نیست که سونی دست به عرضه گوشی هوشمندی با پنل 4K می‌زند، زیرا سال گذشته نیز در نمایشگاه موبایل بارسلونا از اکسپریا زد 5 پریمیوم با این مشخصه پرده برداشت. البته در نظر داشته باشید که استفاده از چنین پنلی در گوشی هوشمند، بدون شک معضل تامین انرژی آن را به همراه دارد که همین امر نیز باعث عدم به‌کار‌گیری نمایشگرهای 4K توسط سایر تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من سه ساله Z1خریدم (30فروردین 96 میشه دقیقا 3سال)تا حالا آخ نگفته چقد سر ضدآب بودنش کل کردم با بچه ها(مینداختمش تو نوشابه، حوض آب)، دایم تو اینترنتم بسته های 5گیگ هفتگی ایرانسلو میخرم دانلود و آپلود میکنم
    هنوز هیچ گوشی ای از هیچ شرکتی نظرمو جلب نکرده(به جز پریمیوم کروم و این XZ که طراحی و صفحه نمایشش بینظیره واقعا)
    در هرحال الان نه فعلا احتیاجی به گوشی جدید دارم نه پولشو ولی این XZ واقعا یه گوشی متفاوته، امیدوار شدم به گوشی های آینده سونی.

  2. سلام
    من از 2014 گوشی زد وان دارم و هنوزم ازش خسته نشدم . همه بازی یا برنامه هایی که تا به حال امدن نصب کردم انگار این گوشی به این زودی کم نمیاره 🙂

  3. سونی باید تو طراحی پیشرفت کنه من تا حالا سونی نداشتم اما دوستام داشتن گوشی خر کاریه