گوشی موتورولا موتو زد

لنوو فروش جهانی 1 میلیون گوشی موتورولا موتو زد را جشن گرفت

شرکت لنوو در آماری تازه منتشر کرده خبر از فروش جهانی 1 میلیون گوشی موتورولا موتو زد (Motorola Moto Z) داد. این گوشی همراه با دو عضو دیگر این خانواده یعنی موتو زد فورس (Moto Z Force) و موتو زد پلی (Moto Z Play)، همگی از ماژول‌های جذابی به نام «موتو مود» پشتیبانی می‌کنند که هر یک قابلیت جدیدی را به گوشی شما می‌افزاید.

موتورولا موتو زد یکی از جذاب‌ترین گوشی های هوشمند سال 2016 بود که با پشتیبانی از ماژول‌های مخصوصی به نام «موتو مود»، آن را به مراتب محبوب‌تر از گوشی ماژولار شرکت ال جی، ال جی جی 5 کرد. از مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز باید به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD، چیپست اسنپدراگون 820 همراه با پردازنده 4 هسته‌ای و یک دوربین 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اوایل روز یکشنبه، شرکت لنوو پوستر تبلیغاتی را منتشر کرد که حاوی اخبار تازه‌ای از سطح این شرکت چینی بود. به گفته این سازنده گوشی های هوشمند، آن‌ها به تازگی موفق شده‌اند آمار قابل قبول فروش جهانی 1 میلیون گوشی موتورولا موتو زد را به ثبت برسانند؛ البته لازم به ذکر است که این آمار مربوط به کل اعضای خانواده موتو زد خواهد بود. بی‌تردید نقش ماژول‌های موتو مود را نباید از رقم زدم چنین فروشی نادیده گرفت.

گوشی موتورولا موتو زد

ماژول های جادویی گوشی موتورولا موتو زد

در حال حاضر ماژول Hasselblad True Zoom (با قیمت 299.99 دلار) زوم 10 برابری اپتیکال را همراه با فلش زنون به دوربین گوشی شما می‌بخشد؛ ماژول JBL SoundBoost (با قیمت 79.99 دلار) یک اسپیکر به گوشی شما اضافه می‌کند که می‌تواند قدرت چند برابری پخش را به ارمغان آورد؛ پرداخت 59.99 دلار برای خرید ماژول offGRID Power Pack جهت اضافه کردن 22 ساعت به عمر باتری گوشی و یا ماژول Insta-Share Projector(با قیمت 299.99 دلار) که گوشی شما را به یک پروژکتور کوچک جهت پخش فیلم‌ها بر روی یک دیوار مسطح تبدیل می‌کند، همگی دست به دست هم داده‌اند تا سری جدید گوشی های موتورولا به خوبی بتواند در بین مصرف کنندگان جهانی خود به محبوبیت دست یابد.

تمامی این موتو مودها به صورت مغناطیسی و به سادگی به قاب پشتی گوشی شما متصل خواهند شد و هیچ مشکلی را برایتان به وجود نخواهند آورد. علاوه بر این‌ها، موتورولا قاب‌های پشتی لاکچری به نام Moto Style Shell را نیز برای خانواده گوشی موتورولا موتو زد ارائه کرده است که با متریال‌های مختلفی همچون چوبی، بافت و چرم می‌تواند به گوشی شما زیبایی دو چندان ببخشد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر این خانواده شامل گوشی های موتو زد (Motorola Moto Z)، موتو زد فورس (Motorola Moto Z Force) و موتو زد پلی (Motorola Moto Z Play) خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ادمین قربونت برم تو که این خبر رو کار کردی بی زحمت پیگیر اخبار Moto Z Force هم باش بی زحمت واقعا از زحمات شبانه روزیتون ممنونم و نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم
    به نظرم گوشی moto z force بهترین گوشی سال 2016 خواهد بود از هر نظر بهترینه و رقیبی براش نمیبینم

    • مرحوم note 7 بود رقابت شدید میشد بین note 7 و moto z force اما حیف
      من تو یوتوب مقایسه دوربین هاشون رو دیدم تو عکس شاید بشه گفت moto یکمی بهتره اما تو فیلم برداری note 7 سرتر از moto بود

  2. WOW عجب گوشی با امکانات منحصر بی فرد من که طالبش شدم اگه تو ایران بیاد طرفدارای زیادی جذب میکنه مطمئنم :))

    • درود بر شما
      تو ایران موجود هست ولی با قیمت بسیار بالاتر از قیمت واقعیش! حدود 3.800 هست.

      • جدا؟؟؟ چرا آخه؟ پس اگه مدل moto z force بیاد چی حتما 5 میلیون میشه تو ایران !! ای خدا من از هر گوشی خوشم میاد یجای کارش میلنگه اون از note 7 اینم از این گوشی که قیمتش فضاییه 😐

        • قیمت زد فورس رو عرض کردم
          فعلا تا واقعی تر شدن قیمت ها خریدش پیشنهاد نمیشه

          • ممنونم معین جان من هم صبوری میکنم تا حباب قیمتیش شکسته بشه با توجه به تحقیقات من برند لنوو اومده از کاربرا خواسته تا ماژول های بعدی این گوشی رو اونا طراحی کنن واقعا هیجان انگیزه و خاص ترین گوشی چند سال اخیره