عذرخواهی سامسونگ برای اعتماد سازی مجدد

عذرخواهی سامسونگ برای اعتمادسازی مجدد در بین کاربران آمریکایی

عذرخواهی سامسونگ برای اعتماد سازی مجدد را می پذیرید؟ این شرکت در یک متن تمام صفحه روزنامه‌ای، به خاطر مشکلات پیش آمده برای پرچمدار گوشی‌های هوشمند خود عذرخواهی کرد.

عذرخواهی سامسونگ به خاطر گلکسی نوت 7 است که قرار بود پرچمدار این شرکت در میان گوشی‌های هوشمند باشد، اما ورق برگشت و با مشکلاتی که برای این دیوایس پیش آمد، ضربات جدی به برند این شرکت وارد شد.

گلکسی نوت 7 میلیاردها دلار به سامسونگ خسارت وارد کرد و در نهایت تولید آن متوقف شد. گویا مشوق‌های جبرانی این شرکت برای جبران خسارت مشتریان و جلب اعتماد آنها کفایت نمی‌کرد و بی‌اعتمادی آن‌چنان رشد کرده است که این شرکت را مجبور نموده تا در خصوص فاجعه گلکسی نوت 7 عذرخواهی کند.

عذرخواهی سامسونگ و اعتمادسازی مجدد

گلکسی نوت 7 یک شکست کامل بود و بسیاری از مشتریان وفادار این برند را از سامسونگ دور کرد. این شرکت می‌داند اطمینانی که به این برند وجود داشت لطمه دیده است و حال می‌خواهد روند اعتماد سازی را دوباره انجام دهد. به همین منظور و در جهت بدست آوردن اعتماد مشتریان آمریکایی خود، در سه روزنامه مهم و پرتیراژ نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست از مردم و مشتریان عذرخواهی کرده است.

این عذرخواهی رسمی توسط “گریگوری لی” رییس و مدیر عامل سامسونگ الکترونیکز در آمریکای شمالی امضا شده است. در این متن آمده که سامسونگ نتوانست به عهد خود برای معرفی یک گوشی ایمن و با کیفیت بالا وفا کند.

تحقیقات در خصوص علل این ناکامی ادامه دارد و به محض تکمیل پرونده، یافته‌ها در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. سامسونگ می‌گوید که در حال بازبینی تمامی قطعات این دیوایس و جمع‌آوری کلیه اطلاعات است، اما هنوز موفق به ارائه پاسخی دقیق برای مشکل پیش آمده نیست.

در این متن همچنین به میلیون‌ها ماشین لباسشویی فروخته شده در آمریکا و جمع‌آوری آنها از بازار به خاطر فقدان ایمنی اشاره و تاکید شده است که این کمپانی گام‌های جسورانه‌ای برای شناخت مشکل برداشته است و نیز قصد دارد تا در تولیدات آتی خود تمامی استانداردهای لازم را لحاظ کند. این شرکت تاکید دارد که همواره ایمنی را اولویت نخست خود تعریف کرده است و به تمامی گفته‌ها و انتقادات مشتریان توجه می‌کند، زیرا می‌خواهد از اشتباهات خود درس بگیرد تا در نهایت بتواند اعتماد از دست رفته را بازگرداند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*