مدیر وب ؛ مرجعی مطمئن برای تضمین موفقیت کسب و کار اینترنتی شما

مدیر وب ؛ مرجعی مطمئن برای تضمین موفقیت کسب و کار اینترنتی شما

کشور عزیزمان در برهه‌ی زمانی مهمی قرار دارد و ایران در حال گذر از سبک زندگی سنتی به سمت جامعه‌ای مدرن است. این گذار تاریخی، تفاوت‌های مهمی را با خود به همراه آورده است؛ تفاوت‌هایی که قرار است در همه‌ی بخش‌های زندگی‌مان جلوه کنند و البته دو بخش مهم زندگی روزمره یعنی مبحث آموزش و حوزه‌ی کسب و کار که همه‌مان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم نیز همگام با این تغییر بزرگ، دچار دگرگونی شده‌اند.

اگر در گذشته‌ای نه چندان دور، به فردی میانسال در کشورمان می‌گفتید که گوشی‌های تلفن همراه به قدری هوشمند می‌شوند که قادر به انجام پرداخت‌های بانکی خود از طریق آنها خواهید بود، مطمئنا حرفتان را باور نمی‌کرد. یا اگر به یک خانم خانه‌دار می‌گفتید که قادر خواهید بود در آینده خریدهای خودتان را از طریق یک فروشگاه اینترنتی و بدون خارج شدن از خانه انجام دهید، مطمئنا این ایده‌ی عجیب‌تان با عکس‌العملی ناباورانه مواجه می‌شد! چه کسی تصور می‌کرد که روزی اپلیکیشن‌هایی برای تلفن همراه و تبلت نوشته خواهند شد که افراد مختلف قادر خواهند بود در آن به فروش اجناس خود بپردازند و یک فروشگاه مجازی تاسیس کنند؟ و جالب‌تر این که خود سازنده‌ی آن اپلیکیشن نیز در حال درآمدزایی باشد و در واقع یک حالت برد-برد به وجود بیاید!

وقتی جملات بالا را مرور می‌کنیم، به این نکته پی می‌بریم که این امکانات خیلی زود از آن مقطع «ناباوری» به حالت «نیاز» تبدیل شده‌اند. امروزه سمت و سوی بازار به گونه‌ای پیش می‌رود که بدون همگام شدن با این تحول عظیم، کسب و کار شما محکوم به شکست خواهد بود و در حالت خوش‌بینانه، از این فرصت بکر و بازار پیش‌رونده محروم خواهید بود. اینجاست که این سوال در ذهن همه‌ی ما به وجود می‌آید که باید از کجا شروع کنیم؟ اصول راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق چیست؟ با چه سرمایه‌ای باید وارد این بازار مجازی شویم؟ چه ترفندهایی برای رشد سریع‌تر در این دنیای ناشناخته وجود دارد؟ چه تهدیدهایی سرمایه‌ی شما را به خطر می‌اندازد؟ و ده‌ها سوال پیچیده‌تر که مطمئنا بعد از پاسخ‌ دادن به آنها، هزاران سوال دیگر از دلشان متولد می‌شود.

مدیر وب مرجعی است که می تواند ابهامات شما را در این مسیر روشن کند.

مدیر وب اینجاست تا این راه مبهم را برایتان روشن کند

شاید اولین راهی که برای پاسخ دادن به این سوالات به ذهن اکثر کاربران می‌رسد، مطالعه‌ی کتاب‌های معروف و یا شرکت در دوره‌های آموزشی دانشگاهی است. اگر شما هم اینگونه فکر می‌کنید، بهتر است که این چند سوال را از خودتان بپرسید: آیا کتاب‌هایی که ده‌ها سال پیش نوشته‌ شده اند، می‌توانند شما را در بازاری که هر لحظه دچار تغییرات مهمی شده و ابزارهای جدیدی برای آن ساخته می‌شود، راهنمایی کنند؟! آیا این کتب که اکثر آنها توسط اقتصاددانان اروپایی و آمریکایی تهیه شده اند،پاسخگوی ‌پیچیدگیهای بازار ایران خواهند بود؟

بعد از پرسیدن سوالات بالا، به این نتیجه می‌رسیم که یک دوره‌ی آموزشی مدرن و منعطف که انحصارا برای بازار ایران و بر اساس رفتارشناسی خریداران ایرانی تهیه شده است و کلیه سوالات در زمینه بازاریابی اینترنتی را پاسخ داده باشد، می‌تواند کلید حل این معما باشد. وب سایت مدیر وب دقیقا بر مبنای همین فاکتورها ایجاد شده و قرار است به یک مرجع آموزشی جامع و کارآمد برای تمام علاقه‌مندانی تبدیل شود که انگیزه‌ی فراوانی برای راه‌اندازی و اداره‌ی یک کسب و کار اینترنتی موفق دارند.

در مدیر وب به طور رایگان آموزش ببینید

مدیر وب ؛ مرجعی مطمئن برای تضمین موفقیت کسب و کار اینترنتی شما

قابل فهم بودن، هزینه‌ی پایین و انطباق با فضای کسب و کار، از مهمترین فاکتور‌های مورد نظر کاربران برای هرگونه محتوای آموزشی در عصر حاضر محسوب می‌شوند که خوشبختانه در وب سایت مدیر وب شما از تمام آنها بهره‌مند خواهید شد. بخش عظیمی از آموزش‌های این وب سایت که به صورت محتوای چند رسانه‌ای، مطالب خواندنی و پادکست‌های صوتی تهیه شده‌اند، به صورت رایگان قابل دریافت و مشاهده خواهند بود.

شما می توانید با کلیک روی عکس زیر،نمونه ای از ویدیوهای کاربردی مدیروب را رایگان ببینید:

مدیر وب ؛ مرجعی مطمئن برای تضمین موفقیت کسب و کار اینترنتی شما

بخش ویژه‌ای نیز تحت عنوان آموزش‌های طلایی در این وب سایت وجود دارد که کاربران برای پیشرفت بیشتر و فعالیت در سطوح حرفه‌ای تر می‌توانند به آن قسمت مراجعه کرده و با پرداخت حق عضویت ناچیزی، از پکیج‌های کارآمد و بسیار تخصصیِ آماده شده توسط مهران منصوری فر بهره‌مند شوند. او که در زمینه‌ی تجارت الکترونیک تحصیل کرده است، از جمله‌ شنا‌خته‌شده‌ترین مدرسان بازاریابی و راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی در ایران محسوب می‌شود و با نگاهی به سوابق عملیاتی و پرونده‌ی موفقش، می‌توانید مطمئن باشید که راهنمای ماهری در پیچ و خم‌های این مسیر، در کنارتان حضور خواهد داشت!

بهتر است امکانات این وب سایت جذاب را به صورت تیتروار مرور کنیم تا شما عزیزان گجت نیوزی با برخی از خدماتی که توسط تیم مدیر وب برایتان فراهم شده است، آشنا شوید:

  • قابلیت ثبت نام و استفاده از محتوای آموزشی به صورت رایگان
  • امکان مشاهده‌ی دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین
  • قابلیت دریافت و استفاده از انواع دوره‌ها به صورت کتب الکترونیکی، پادکست‌های آموزشی و ویدیوهای جذاب
  • قابلیت ارتقا حساب کاربری و دسترسی به تمام پکیج‌های آموزشی
  • آموزش‌های مدرن و منطبق بر نیازهای بازار کار
  • پکیج‌های آموزشی مناسب برای همه‌ی سطوح از کاربران مبتدی گرفته تا موسسات و شرکت‌های بزرگ
  • آموزش روش‌های اصولی فروش با توجه به تغییرات بازار و با استفاده از ابزار‌های مدرن
  • برگزاری مسابقات دوره‌ای به همراه جوایز نفیس
  • بخش پرسش و پاسخ برای ارتباط مستقیم با کارشناس آموزشی سایت
  • امکان تعیین وقت مشاوره‌ی خصوصی و استفاده از تجربیات کارشناس آموزشی سایت به صورت حضوری و یا از راه دور
  • و ده‌ها بخش آموزشی و کاربردی دیگر که با ورود به این وبسایت می‌توانید از آنها به صورت رایگان بهره ببرید

گفتنی است که یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه‌ی مدیر وب این است که تمام پکیج‌های آموزشی و ویدیوهای سایت به صورت کاربردی و با نرخ بهره‌وری بالا و گارانتی اثر بخشی تولید شوند. در همین راستا کاربران و خریدارانی که برای خرید مجموعه‌ای از مدیر وب اقدام کنند، اما از محتوای آموزشی رضایت نداشته باشند و اثربخشی مورد نظر را کسب نکنند، قادر خواهند بود تمام هزینه‌ی پرداختی خود را دریافت کنند و این می‌تواند خیال شما را از یک خرید موثر راحت کند.

در انتها از شما کاربران عزیز گجت نیوز دعوت می‌کنیم که برای بازدید از بخش‌های متنوع این وب سایت و آشنایی با جدیدترین متدهای کاربردی حال حاضر دنیا برای شروع، اداره و به موفقیت رساندن یک کسب و کار اینترنتی موفق، به مدیر وب مراجعه کنید، اگر تمایل به خرید بسته های آموزشی مدیر وب داشتید کد تخفیف ویژه ای برای کاربران گجت نیوز در نظر گرفته شده است که می توانید با استفاده از آن محصولات را با ۱۸٪ تخفیف ویژه خریداری کنید.کسی چه می‌داند، شاید شما صاحب آن استارت آپ بزرگ بعدی باشید که سبک زندگی همه‌ی ما را تغییر می‌دهد!

کد تخفیف: gadgetnews

پایان رپورتاژ آگهی/.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بسیار مطلب خوب و عالی بود