موتورولا موتو ام

موتورولا موتو ام معرفی شد: نمایشگر 5.5 اینچی 1080p، پردازنده 8 هسته‌ای و 4 گیگابایت رم

گوشی موبایل موتورولا موتو ام (Motorola Moto M) رسما رونمایی شد. این هندست از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح Full HD، چیپست هلیو پی 10، رم 4 گیگابایت، دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی فرعی بهره می‌برد. یکی از جذابیت‌های این گوشی میان رده، محافظ بدنه نانو P2i بوده که از این موبایل در برابر بارش باران و پاشش ناخواسته آب محافظت خواهد کرد. لازم به ذکر است، این گوشی با قیمت 295 دلار به فروش خواهد رسید.

همانطور که انتظار می‌رفت، سرانجام شرکت لنوو از گوشی موتورولا موتو ام به صورت رسمی رونمایی کرد. چندین ماه است که شایعات مختلفی مبنی بر عرضه یک گوشی میان رده به نام موتو ام شنیده می‌شد؛ اینک کمپانی موتورولا تحت لیسانس لنوو چین، دقایقی پیش از این گوشی جذاب پرده برداری کرد. جالب اینجاست که تمامی شایعات در ارتباط با این موبایل اندرویدی درست از آب درآمد تا ما چندان هم از دیدن آن شگفت زده نشویم.

موتورولا موتو ام

گوشی موتورولا موتو ام (Motorola Moto M) از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره می‌برد تا بتوانیم آن را در رده فبلت ها قرار دهیم. این نمایشگر از شیشه 2.5D بهره می‌برد و ارائه کننده وضوح 1080×1920 پیکسل خواهد بود. قلب تپنده عضو جدید خانواده موتو، چیپست هلیو پی 15 شرکت مدیاتک خواهد بود که با یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.2GHz، پردازنده گرافیکی Mali-T860MP2، رم 4 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه خواهد بود.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) در قسمت پشتی این گوشی تعبیه شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای عاشقان تصاویر سلفی و برقراری مکالمات تصویری در قسمت جلویی دیده می‌شود. علاوه بر این یک باتری با ظرفیت 3.050 میلی‌آمپر ساعت، صفحه گوشی موتورولا موتو ام (Motorola Moto M) را روشن نگه می‌دارد و شما می‌توانید از طریق درگاه USB نوع C انتقال اطلاعات انجام داده و یا موبایل خود را شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به محافظ نانو P2i برای مراقبت از گوشی شما در برابر بارش نرم باران و همچنین پاشش آب و همچنین سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد.

موتورولا موتو ام

زمان عرضه موتورولا موتو ام

موتورولا موتو ام (Motorola Moto M) را می‌توانید از تاریخ 11 نوامبر (21 آذر ماه) و با قیمت 295 دلار (متغیر بر اساس کشور قابل ارائه) خریداری کنید. گفته می‌شود این موبایل اندرویدی برند موتورولا در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

جدول مشخصات موتورولا موتو ام

5.5 اینچی
1920×1080 پیکسل
16 مگاپیکسلی
8 مگاپیکسلی (جلو)
هلیو پی 15 مدیاتک
هشت هسته‌ای، 2.2 گیگاهرتزی
رم: 4 گیگابایتموتورولا موتو ام
باتری: 3050 میلی‌آمپر ساعت
حافظه: 32 گیگابایت
قابلیت‌هامحافظ نانو P2i ضد پاشش آب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*