نخستین تست گلکسی اس 8

تست‌های اولیه‌ی گلکسی اس 8 در ماه ژانویه آغاز می‌شود

نخستین تست گلکسی اس 8 در اولین ماه سال جدید میلادی آغاز خواهد شد. پس از تجربه شکست کامل گلکسی نوت 7، هم اکنون شرکت سامسونگ تمامی توان و انرژی خود را بر روی گلکسی اس 8 گذاشته است.

قبلا شایع شده بود که سامسونگ گوشی جدید خود را در کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress معرفی خواهد کرد. این کنگره مجموعه‌ای شامل بزرگترین نمایشگاه صنعت گوشی همراه در جهان است که در آن مدیران برجسته شرکت‌های سازنده گوشی همراه، اپراتورهای ارتباطات، سازندگان نرم‌افزار و فروشندگان حضور دارند. اما گویا سامسونگ قصد دارد تا این گوشی را در ماه آوریل معرفی کند و علت به تعویق انداختن آن را معرفی محصولی ایمن‌تر و با‌کیفیت‌تر عنوان کرده است.

نخستین تست گلکسی اس 8 در ماه ژانویه

امروز گزارشی منتشر شد که دوره زمانی مورد نظر سامسونگ برای توسعه و نخستین تست گلکسی اس 8 را روشن ساخته بود؛ گویا این کمپانی اولین مجموعه از قطعات مورد نیاز برای این گوشی را برای ماه ژانویه سفارش داده است تا نمونه اولیه دیوایس را اسمبل کرده و فرایند تست را آغاز نماید.

اگر سامسونگ قصد داشته باشد تا محصول نهایی را در ماه آوریل معرفی کند، به احتمال زیاد در ماه فوریه یعنی یک ماه پس از آغاز کار، سفارشات بیشتری را مطرح خواهد کرد که برای تست‌های بعدی محصول، لازم و ضروری می باشند و به احتمال قوی تولید انبوه نیز در ماه مارس آغاز می شود.

سامسونگ هنوز موفق نشده است تا دلیلی قانع‌کننده برای شکست نوت 7 و علت انفجار باتری آن پیدا کند و شاید این مهم یکی از توجیهات این شرکت برای تعویق در معرفی و ساخت گلکسی اس 8 باشد.

احتمالا سامسونگ به خوبی می‌داند که شکست یا موفقیت گلکسی اس 8 می‌تواند اهمیتی استراتژیک داشته باشد. در صورت موفقیت این محصول، برند یاد شده دوباره تقویت و اعتماد مجدد را به سامسونگ بازمی‌گرداند. از سوی دیگر در صورت بروز کوچکترین مشکلی ممکن است برای همیشه اعتماد به این برند از بین برود و این شرکت قادر به بازسازی مجدد آن نباشد.

براساس گزارش دیگری، برخی از مشخصه‌های گلکسی اس 8 منتشر شده است. به احتمال زیاد این دیوایس دارای نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود، همچنین ویژگی‌هایی نظیر نسبت 90 نمایشگر به بدنه، اسکنر عنبیه و دوربین دوگانه را در خود جای داده است. می‌توانیم انتظار برخورداری از سنسورهای 12  و 13 ام پی را داشته باشیم که هنوز در خصوص شیوه کار آنها اطلاعاتی وجود ندارد.

تاکنون شاهد معرفی دوربین‌های دوگانه در برخی از گوشی‌ها بوده‌ایم. هر شرکت هدفی خاص از تعبیه این دوربین‌ها را دنبال می‌کند؛ به طور مثال HTC و ZTE هدف خود را عمق بخشیدن با استفاده از سنسور دوم عنوان کرده‌اند، هواوی و شیائومی براستفاده از دوربین دوگانه برای بهبود عکاسی در نور کم تاکید کرده‌اند و اپل و ال جی نیز به برخورداری از فاصله کانونی متفاوت اشاره می‌کنند.

هم اکنون بسیاری از علاقه‌مندان در تب و تاب توجیه سامسونگ از تعبیه دوربین دو‌گانه در گوشی هوشمند خود به سر می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدا کنه اینطور نباشه چقدر زشته

  2. امیدوارم 5.1 اینچی نباشه . بزرگتر باشه هه