رکوردهای گینس

جالب‌ترین و عجیب‌ترین رکوردهای گینس

هرساله رکوردهای جدیدی به کتاب گینس اضافه ‌می‌شوند و رکوردهای قبلی از صحنه نبرد خارج شده و جایشان را به رقیب جدید خود می‌دهند. بسیاری از رکوردهای گینس استانداد هستند مانند کوتاه‌ترین دوقولوهای خواهر. ولی بعضی از رکوردهای گینس بسیار عجیب و غریب هستند که باور کردن آنها سخت است. اکثر این موارد را مسابقه‌دهنده‌گان از خودشان درآورده‌اند و به گینس ارائه کرده‌اند. با گجت نیوز همراه باشید تا با عجیب‌ترین رکوردهای گینس آشنا شویم.

جالب‌ترین رکوردهای گینس

رکوردهای گینس

طولانی‌ترین سیگار جهان طولی به اندازه 82 متر دارد. این رکورد سال ۲۰۱۱ در هاوانا به ثبت رسیده رکورد قبلی را جا به جا نموده است.

رکوردهای گینس

در این تصویر Pete Glazebrook را می‌بینید که پیاز 8 کیلوگرمی‌ خود را در آغوش گرفته است. رکورد سنگین‌ترین پیاز جهان به آن تعلق دارد.
رکوردهای گینس

فرانز پاترنوستا را مشاهده می کنید که توپ درخت کریسمس را در دستش گرفته است. این توپ با ۶۵ سانتیمتر قطر و ۲۰ کیلوگرم وزن، بزرگترین قطعه تزیینی درخت کریسمس به شمار می‌رود.

رکوردهای گینس

تاکاشی کوکوبو بازیگر ۳۷ ساله را در حال دویدن چهار دست و پا در توکیوی ژاپن ملاحظه می‌کنید. کنیچی ایتو که ۱۰ سال برای افزایش توانایی‌هایش تلاش نموده، موفق شد ۱۰۰ متر را در ۱۶٫۸۷ ثانیه طی کند و رکورد قبلی که متعلق به خودش بود را جا به جا نماید.

رکوردهای گینس

نیسانسالان و نالین، زوج سری لانکایی در مراسم عروسی خود، رکورد بیشترین ساقدوش برای عروس را شکستند. آن ها ۱۲۶ ساقدوش عروس، ۲۵ پسر و ۲۳ دختر گل به دست در اختیار داشتند. رکورد قبلی متعلق به زوج تایلندی با ۹۶ ساقدوش عروس بود.
رکوردهای گینسآکواریوم «Sentosa» در کشور سنگاپور، علاوه بر در اختیار داشتن رکورد بزرگترین آکواریوم دنیا با ۸۰ هزار حیوان، ۸۰۰ گونه زیستی و ۴۲٫۹ میلیون لیتر آب، رکورد بزرگترین پنل اکرلیک دنیا را نیز در اختیار دارد.

رکوردهای گینس

در سال ۲۰۱۳، ۵۰ سرآشپز در کاستاریکا، بزرگترین وعده برنج سرخ شده کانتونی را پختند. این غذا به بیش از ۷ هزار نفر داده شد و تقریبا ۱۳۶۰ کیلوگرم وزن داشت. رکوردهای گینسرکوردهای گینسساکنین محلی، رویداد سالانه «dragon march» را در چین برگزار می‌کنند. اژدهای غول پیکری که مشاهده می کنید، با استفاده از کاغذ و چوب بامبو ساخته شده و توسط قطعات چوب اتصال یافته است. ۷۹۲ متر طول باعث شده که نام آن در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

رکوردهای گینس

این دسر شکلاتی در یکی از رستوران های نیویورک رونمایی شد و با قیمت ۲۵ هزار دلاری، توانست گرانترین دسر دنیا لقب بگیرد.
رکوردهای گینس

میلان روسکوف اسلواکیایی در سال ۲۰۰۹ رکورد قبلی خود را شکست و همزمان با سه اره برقی موفق شد ۶۲ بار حرکات نمایشی انجام دهد. رکورد قبلی وی ۳۵ بار بود.

رکوردهای گینس

سامات حسن ۲۴ ساله از کشور چین، بر روی طنابی ۷۰۱ متری با قطر ۳ سانتی متر راه رفت. این طناب، بر روی زاویه ۳۹ درجه تنظیم شده بود و او توانست با موفقیت رکورد راه رفتن بر روی طناب معلق در هوا را بشکند. تلاش‌های وی قبلا چندین بار با شکست مواجه شده بود.

رکوردهای گینسبزرگترین اثر هنری ساخته شده توسط چادر را مشاهده می‌نمایید. ۹۰۰ چادر در ساحل استان شاندونگ چین برپا شد تا رکورد قبلی در این زمینه شکسته شود. رکوردهای گینس

رکوردهای گینس

طراح مد ژاپنی به اسن کازوهیرو واتانابه، رکورد بلندترین مدل مو را با موهای ۱۱۳ سانتیمتریش جا به جا نمود. وی در سال ۲۰۱۲ این کار را انجام داد.

رکوردهای گینسدر سال ۲۰۰۶، رکورد بزرگترین و بلندترین چمدان دنیا در گوانگ ژوی چین به ثبت رسید. ارتفاع این چمدان به ۱/۸۳ می‌رسد.

رکوردهای گینس

فردی ناک سوییسی در سال ۲۰۱۱، بر روی طناب ۹۹۵ متری که در تله کابین ارتفاعات ۲۹۶۲ متری «Zugspitze» قرار داشت، راه رفت و رکورد قبلی‌اش را جا به جا نمود.رکوردهای گینس

رکورد بیشترین سوراخ بر روی صورت، به رولف باچولز آلمانی اختصاص دارد. وی ۴۵۳ سوراخ بر روی صورتش ایجاد کرده است.

رکوردهای گینس

رکورد بیشترین قاشق بر روی بدن، به اتیبار الشیف تعلق دارد. تصویر او را در دسامبر سال ۲۰۱۱ مشاهده می کنید. وی توانست ۵۰ قاشق آهنی را بر روی بدنش نگه دارد.رکوردهای گینسجین سونگائوی چینی، توانست رکورد طولانی‌ترین مدت زمان ماندن در برف را از آن خود کند. وی توانست ۴۶ دقیقه و ۷ ثانیه را در این شرایط سپری کند.

رکوردهای گینس

در سال ۲۰۱۳ میلادی، ۴۴۸۳ نفر دور کمر خود حلقه انداخته و برای ۷ دقیقه با آن ورزش کردند. به همین دلیل، رکورد استفاده همزمان از حلقه شکسته شد. این رویداد در دانشگاه بانکوک تایلند برگزار شد.رکوردهای گینس

کریس والتون رکورد بلندترین ناخن‌های دست را در اختیار درد. تصویری که مشاهده می‌کنید، مربوط به سال ۲۰۱۱ است. وی ۱۸ سال ناخن‌هایش را رشد داده و آنها را در دست چپ به ۳ متر و ۵ سانتیمتر، و در دست راست به ۲/۹۲ متر رسانده است.

رکوردهای گینسدر نوامبر سال ۲۰۱۱، جو هیل هنرمند بریتانیایی بزرگترین نقاشی سه بعدی دنیا را در فضای ۱۱۱۵ متر مربعی ترسیم نمود.

رکوردهای گینس

رابرت مارچلند دوچرخه سوار فرانسوی را در حال تمرین برای شکستن رکورد بیشترین مسافت طی شده در طول ۱ ساعت رکاب زدن بی‌وقفه برای افراد بالای ۱۰۰ سال را مشاهده می کنید. وی توانست در سال ۲۰۱۲، ۲۴ کیلومتر و ۲۰۰ متر مسافت را طی کند. رکوردهای گینسرکوردهای گینس

جردن گلر تمامی کفش‌های جردن رتروی نایکی را جمع آوری نموده و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است. کارشناسان گینس اخیرا این مسئله را تایید کرده‌اند. او ۲۵۰۰ جفت کفش کتانی در اختیار دارد.

رکوردهای گینسبزرگترین استخر توپ دنیا در هتلی واقع در پاندانگ چین قرار دارد. این رویداد برای بالا بردن آگاهی در زمینه سرطان سینه برگزار شد. بزرگترین استخر توپی دنیا، ۱ میلیون توپ را در فضای ۲۵ در ۴۳ متر جای داده است. رکوردهای گینس

رکوردهای گینس

جک سونیس و لیندسی مریسون، رکورد جهانی طولانی ترین دست دادن را در سال ۲۰۰۹ به ثبت رساندند. آنها در روز جهانی صلح این کار را انجام دادند و توانستند کمک‌هایی نیز برای خیریه جمع آوری نمایند.رکوردهای گینسدر ۲۸ جولای سال ۲۰۱۳ میلادی، ۱۲۱۳ نفر در چین تایپه با پوشیدن همزمان ماسک صورت به مدت ۱۰ دقیقه، رکورد گینس در این زمینه را شکستند.

رکوردهای گینسپرشیب‌ترین ترن هوایی دنیا با زاویه ۱۲۱درجه، در شهر بازی فوجیوشیدای ژاپن قرار دارد. ساخت این وسیله، ۳۷ میلیون دلار هزینه دربر داشته است.

رکوردهای گینسسایمیر استراتی هنرمند آلبانیایی، ۲۲۹/۷۶۴ قطعه با اشکال مختلف و رنگ‌های متفاوت را در فضایی ۱۳ در ۷ متری کنار یکدیگر قرار داد و رکورد را به نام خود ثبت نمود. او هر روز ۱۴ ساعت زمان صرف این کار می‌کرد و توانست در ۴ هفته نقاشی رومئو را به پایان برساند.

رکوردهای گینس

سگی شکاری به نام چارلی در شوی رویال ایستر سیدنی، پارس می کند. او رکورد بلندترین پارس را با صدای ۱۱۳٫۱ دسی بل در اختیار دارد.

رکوردهای گینسشی پینگ چینی، ۳۳۱ هزار زنبور را بر روی بدن خود قرار دارد و توانست رکرود قبلی را در سال ۲۰۱۲ جا به جا کند.

رکوردهای گینس

در سال ۲۰۱۲، دوندگان در لندن، تعداد زیادی لباس کشتی سنتی ژاپنی (sumo) به تن کرده و رکورد را به نام خود به ثبت رساندند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😮😮😮

  2. اینا کثافتا رکورد هرکس رو بخوان ثبت میکنن
    مثلا در راهپیمایی اربعین شیعیان ، بالغ بر چهارصد رکورد گینس مثل بیشترین تعداد نفرات یک گردهمایی در جهان که سی میلیون نفر بود و جالب اینجاست که رکورد گینس مربوط به حج هست که هفت میلیون نفر هستن
    یا بیشترین غذای رایگان اهدایی و خیلی رکورد های دیگه که موسسه مصاف اون ها رو بالای چهارصد عدد تخمین زده

  3. کپی برداری از سایت روزیاتو. از گجت نیوز که این همه سابقهه داره بعیده که بیاد از سایتای داخلی کپی کنه و یه خورده تغییر ش بده

    • درود دوست عزیز
      منبع این مطلب در انتهای اون ذکر شده و میتونید مشاهده کنید.
      مطالب مشترک زیادی به طور روزانه در تمام وبسایت‌های معتبر دنیا منتشر میشن و این دلیلی بر کپی‌برداری اونا از هم نیست.
      موفق باشید

    • خخخخخخ (: خود سایت روزتاو که گفتید از یه جای دیگه کپی کرده شاید از خود گجت شاید هم از سایت دیگه که از گجت کپی کرده…کلا اون سایت یه نویسنده هستند کپی میکنه من باهاشون تماس گرفتم گفتند تکرار بشه اون نویسنده رو میندازشون بیرون الان دیگه فکر کنم میندازه بیرون. اون نویسنده از سایت ما (کارناوال) هم کپی کرده بود …..البته روزتایو تحت حمایت دیجیاتو هست…..منبع اصلی رو باید بدونید داداشم منبع گجت نیوز است……

  4. عالی.تشکر از عوامل گجت نیوز بابت گزارش خوبتون