نمایشگر گوشی گلکسی اس 8

نمایشگر گلکسی اس 8 طرفداران نوت 7 را راضی نگه خواهد داشت

تا الان، چیزهایی که از نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) می‌دانیم این است که پرچمدار بعدی سامسونگ (با توجه به برآوردهای تجربی) در دو مدل و با دو اندازه صفحه نمایش عرضه خواهد شد؛ مدل اولی مجهز به یک صفحه نمایش 5.1 اینچی است و مدل بزرگتر، صفحه نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت. امروز نیز گزارشی در خصوص نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 منتشر شده که اگر محتویات این گزارش حقیقت داشته باشد، سامسونگ دو مدل از این گوشی با نمایشگرهایی بزرگتر خواهد ساخت.

نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 در دو مدل 5.7 و 6.2 اینچی نیز تولید خواهد شد

گویا این غول دنیای تکنولوژی تصمیم گرفته است که با ساخت پرچمدار جدید خود، رضایت مشتریان و دوستداران سری گلکسی نوت را نیز به سمت خود جلب کند و به گونه‌ای آنها را راضی نگه دارد. البته به نظر می‌رسد این تصمیم سامسونگ -با توجه به افتضاحی که گلکسی نوت 7 به بارآورد- تصمیمی منطقی باشد. به همین دلیل است که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد علاوه بر مدل‌های استاندارد، گلکسی اس 8 را در دو مدل با نمایشگرهای 5.7 اینچی و 6.2 اینچی نیز تولید کند.

نمایشگر گوشی گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی نوت 7

نکته دیگری که در این گزارش آمده این است که ابعاد فیزیکی گوشی گلکسی اس 8 قرار نیست تغییر کند و به همان صورت باقی خواهد ماند و به جای آن، حاشیه‌های اضافی برداشته خواهد شد و دکمه هوم فیزیکی نیز حذف و به صورت مجازی در نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 ادغام شود.

در انتهای این گزارش نیز آمده است که سامسونگ قصد دارد این مدل‌های غول‌پیکر گوشی گلکسی اس 8 را با پسوند پلاس (Plus) تولید و عرضه کند.

قبلا هم در گجت نیوز خبری منتشر کردیم که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به پنل تمام OLED و فاقد حاشیه خواهد بود. اگر اخبار قبلی در خصوص پرچمدار بعدی سامسونگ و خبرهای جدید حول و حوش آن درست باشد، کهکشانی بعدی کره‌ای‌ها نه تنها طرفداران گلکسی نوت 7 ، بلکه همه دوستداران سامسونگ را مجذوب خود خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جوووووووووووووووووووونم این دیگه ارزش خرید داره ممممممممممممم