گوشی ال جی وی 20 اس

گوشی ال جی وی 20 اس با یک نمایشگر کوچکتر و بدنه ضد آب در راه است

شرکت ال جی قصد دارد نسخه جدیدی از فبلت پرچمدار خود، گوشی ال جی وی 20 اس (LG V20 S) را همراه با یک صفحه نمایش کوچکتر 5.2 اینچی، اندروید 7 نوقا، چیپست اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، دو دوربین مشابه با ال جی وی 20، یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت و همچنین بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب روانه بازار کند. گفته می‌شود که این گوشی نسبت به ال جی وی 20 کمی ارزان‌تر خواهد بود.

ال جی وی 20، یک فبلت غول‌پیکر 5.7 اینچی همراه با صفحه نمایش دوم و مجموعه‌ای از قابلیت‌های قدرتمند کاربری است که شاید به هیچ‌وقت به بازار اروپا راه پیدا نکند؛ اما شرکت ال جی قصد دارد برای جبران این قضیه از موبایل جدیدی به نام گوشی ال جی وی 20 اس (LG V20 S) در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند.

چه چیزهایی از گوشی ال جی وی 20 اس می‌دانیم؟

گوشی ال جی وی 20 اسمنابع قابل اعتمادی به ما گفته‌اند که گوشی ال جی وی 20 اس برای جبران عدم ورود گوشی پرچمدار ال جی وی 20 به خاک اروپا، روانه تمامی بازارهای جهانی (البته شامل اروپا) خواهد شد. این موبایل اندرویدی بسیاری از قابلیت‌های برادر بزرگ‌تر خود نظیر سیستم صوتی Quad DAC و صفحه نمایش دوم همیشه روشن را به ارث برده است؛ هرچند که آن یک گوشی پرچمدار محض، نخواهد بود.

در واقع آن‌طور که شواهد به ما نشان می‌دهد، این گوشی چیزی شبیه به نسخه مخصوص ژاپنی ال جی وی 20 به نام LG isai Beat یا LGV34 است. این گوشی هوشمند توسعه یافته مخصوص ژاپن از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی همراه با حافظه 32 گیگابایتی به جای 64 گیگابایتی و یک چیپست اسنپدراگون 820 بهره‌مند خواهد بود. در زیر می‌توانید نگاهی به مشخصات کامل این گوشی بیاندازید:

  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت با پشتیبانی از کارت‌های microSD
  • دوربین: 16 مگاپیکسلی اصلی تله فوتو همراه با یک دوربین دوم با زاویه عریض
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر ساعت
  • امکانات: بدنه ضد آب
  • پلتفرم: اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری LG Skin
  • ابعاد: 72 میلی‌متر در 149 میلی‌متر در 8.0 میلی‌متر
  • وزن: 146 گرم
  • نمایشگر: 5.2 اینچی Quad HD + صفحه نمایش دوم
  • چیپ: اسنپدراگون 820 در فرکانس 2.2 گیگاهرتز

گوشی ال جی وی 20 اسچرا ما لیستی از مشخصات گوشی ال جی وی 34 مخصوص بازار ژاپن را منتشر کردیم؟ انتظاراتی که از گوشی ال جی وی 20 اس (LG V20 S) داریم کم و بیش تقریبا همان چیزی است که ال جی در این گوشی به کار برده است و نباید منتظر غافلگیری تازه‌ای از سوی این غول کره ای دنیای فناوری باشیم. ال جی سابقه این‌چنینی از عرضه گوشی پرچمدار خود در نسخه‌های مختلف و برای بازارهای متفاوت را دارد. علاوه بر این، ناگفته نماند که کاربران اروپایی تمایل بیشتری به خریداری گوشی هایی با صفحه نمایش کوچکتر دارند؛ بنابراین یک دیوایس نظیر گوشی ال جی وی 20 ممکن است فروش بسیار ضعیفی را در اروپا تجربه کند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که می‌تواند عرضه این نسخه را قابل درک‌تر کند، اضافه شدن قابلیت محافظت در برابر ضد آب خواهد بود که نیاز اکثر کاربران امروزی تلفن‌های همراه محسوب می‌شود. با کنار هم گذاشتن تمامی این دلایل تقریبا دیگر باید این خبر را جدی گرفت و تا زمان رونمایی رسمی ال جی از آن منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*