گوشی تاشونده سامسونگ

گوشی تاشونده سامسونگ احتمالا در سال آینده عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که حالا تمامی مدیران سامسونگ تمرکز اصلی خود را بر روی عرضه دو نسخه از گلکسی اس 8 قرار داده‌اند. اما ما نیز همچون بسیاری از کاربران در انتظار انتشار اطلاعاتی رسمی از گوشی تاشونده سامسونگ با اسم رمز Project Valley هستیم. شایعات گذشته نشان می‌دادند که اولین ملاقات کاربران با این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2017 محقق می‌شود اما یکی از تحلیل‌گران دنیای تکنولوژی، Kim Dong-won، زمان معرفی این گوشی را نیمه دوم سال 2017 اعلام کرده است.

شاید تنها راه بخشش سامسونگ پس از شکست گلکسی نوت 7، معرفی و عرضه یک پرچمدار تمام عیار در کمترین زمان ممکن باشد. شاید گلکسی اس 8 بتواند محصولی قدرتمند با ویژگی‌های فوق‌العاده باشد اما این گوشی ادامه دهنده راه محصولات سری Galaxy S خواهد بود. احتمالا در این میان عرضه محصولی همچون گوشی تاشونده سامسونگ بتواند طرفداران را راضی کند. اما مسئله این است که این تحلیل‌گر، زمان تولید انبوه نسل ششم نمایشگرهای خمیده را سه ماهه سوم سال 2017 میلادی برای شرکت‌های سامسونگ و ال جی پیش‌بینی کرده که اگر این موضوع صحت داشته باشد، عرضه گوشی تاشونده سامسونگ نیز تا همان زمان به تعویق می‌افتد.

باز و بسته کردن راحت گوشی تاشونده سامسونگ با یک لولا در بخش میانی

اینطور که در گزارش آمده تا پایان سال آینده میلادی، سامسونگ توانایی تولید حداکثر 10 میلیون نمایشگر 7 اینچی خمیده و OLED را به صورت ماهانه خواهد داشت. بدون شک چنین رقم بالایی می‌تواند از وجود یک گوشی تاشونده خبر می‌دهد، اما نباید تصور کنید که تمامی این پنل‌ها مخصوص گوشی های سامسونگ است. شاید بهتر باشد در این مورد نیم نگاهی هم به شایعات مربوط به عرضه آیفون 8 پلاس با نمایشگری خمیده داشته باشیم.

گوشی تاشونده سامسونگممکن است تا اینجای کار صحبت‌های کیم دونگ-وون (Kim Dong-won) را تنها یک پیش‌بینی تلقی کنید، اما تصاویر مربوط به یک ثبت اختراع و اطلاعاتی که از سوی منابع کره‌ای منتشر شده، تا حدودی ما را با شمایل گوشی تاشونده سامسونگ یا Project Valley آشنا می‌سازد. همچنین در گذشته تصاویری از این گوشی موبایل منتشر شده که تقلبی به نظر می‌رسید، اما این طرح‌های مفهومی می‌توانند منطقی‌تر و البته عملی‌تر باشند. یکی از مواردی که بدون شک در نگاه اول توجهتان را جلب می‌کند، وجود لولا در بخش میانی دستگاه است.

در واقع این تصاویر به گوشی موبایلی مربوط می‌شود که نسبت به محصولات بازار، اندازه‌ای بزرگتر داشته و کاربران می‌توانند با تا کردن آن، از دستگاهی با اندازه کوچکتر استفاده کنند. خوشبختانه اطلاعات ضمیمه این پتنت، عملکرد لولاها و سیستم خودکار برای جمع شدن سریع و درست نمایشگر خمیده این گوشی را به صورت دقیق بیان کرده و می‌تواند گوشی تاشونده سامسونگ را یک قدم به واقعیت، نزدیک‌تر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*