هدست های بلوتوثی ال جی

کیفیت صدای فوق‌العاده را با هدست های بلوتوثی ال جی تجربه کنید

اخیرا بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی محصولات دیجیتال به تکنولوژی‌های بی‌سیم روی آورده‌اند. در بین گجت‌های بی‌سیم، فروش هدفون‌های بلوتوثی از همه بیشتر بوده و در این میان هدست های بلوتوثی ال جی یکی از محبوب‌ترین‌های بازار است.

در نیمه اول سال جاری برای اولین بار میزان فروش هدفون‌های بلوتوثی از مدل‌های بی‌سیم پیشی گرفت. بر اساس گزارش‌ها، شرکت ال جی و Beats بازار هدست های بلوتوثی را به طور کامل در اختیار گرفته‌اند و این محصولات 65 درصد از فروش بازار آمریکا را از آن خود کرده‌اند.

امسال چندین عضو از خانواده هدست های بلوتوثی ال جی روانه‌ی بازار شد که جدیدترین آنها مدل HBS-1100 است. این هدست‌ها در بازار جهانی و بازار ایران با استقبال بی‌نظیری روبرو شدند. هدست Tone Platinum جدید به تازگی وارد ایران شده و با لیسانس هارمان کاردون پلاتینیوم ایمن شده است. این هدست یک گزینه‌ی ایده آل برای حرفه‌ای‌ها و عاشقان موسیقی است.

هدست های بلوتوثی ال جی

شرکت ال جی از طراحی Balanced Armature به عنوان ماژول صدا برای مدل جدید Tone Platinum استفاده کرده تا افت کیفیت صدا را به حداقل برساند. این طراحی معمولا برای هدفون‌های سیمی پیشرفته به کار می‌رود. همچنین هدفون‌های آلومینیومی نیز به ارائه‌ی عملکرد صدای شگفت‌انگیزتر کمک می‌کند.

این هدست از کدک صوتی aptX™ HD برای ارائه کیفیت صدایی مانند کیفیت سی دی از طریق بلوتوث بهره می‌برد که پهنای باند صوتی کاملی را بازتولید می‌کند و با کاهش قابل ملاحظه‌ی سرعت بیت بدون تاثیر بر کیفیت صدا، تاخیر را به حداقل می‌رساند. این هدست بلوتوثی به میکروفون‌های دوگانه‌ای مجهز است که قابلیت حذف صداهای مزاحم برای ایجاد صدای واضح‌تر، حتی در شلوغ‌ترین مکان‌ها و محیط‌ها را دارد.

Tone Platinum به لطف بدنه‌ی ظریف و زیبای آلومینیومی با طراحی ارگونومیک، از ظاهری مدرن و مرغوب برخوردار است و کاربران می‌توانند تا ساعت‌های زیاد بدون هیچ‌گونه به وجود آمدن مزاحمت و ناراحتی از این هدست‌ها استفاده کنند و لذت ببرند.

هدست های بلوتوثی ال جی از قابلیت فرمان صوتی برخوردار هستند

شرکت ال جی جهت رفاه بیشتر کاربران، قابلیت فرمان صوتی را نیز برای مدیریت تماس‌های دریافتی به این دستگاه اضافه کرده است. این قابلیت تنها با صدا کنترل می‌شود و به این منظور اپلیکیشن کاربردی Tone & Talk را برای پشتیبانی از Voice Memo و Find Me مخصوص تمامی گوشی‌های اندروید (نسخه 4.1 و بالاتر) در دسترس قرار داده است.

استقبال جهانی از هدست های بلوتوثی ال جی بسیار فوق‌العاده بود؛ تاجایی که ال جی الکترونیکس اعلام کرد که 10 میلیون دستگاه از هدست بلوتوثی سری Tone را از زمان عرضه‌ی این سری در اکتبر سال 2010 تاکنون در سطح جهانی فروخته است. بدین ترتیب و با این میزان فروش، ال جی اکنون به برند اول در زمینه‌ی هدست های بلوتوثی در ایالات‌متحده آمریکا تبدیل شده است. این سری از هدست های بلوتوثی ال جی با همکاری کارشناسان پیشگام جهانی در زمینه صدا مانند هارمان/کاردون و JBL ساخته شده تا بیشترین کیفیت صدا را ایجاد کند. به گفته‌ی یک شرکت تحقیقاتی مستقل بازار به نام NPD Group، شرکت ال جی به طور مداوم از ماه مه سال 2012 در بازار شدیدا رقابتی آمریکا صدرنشین بوده و از سال 2013، موفق شده تا 40 درصد از سهم بازار این حوزه را از آن خود کند. البته محبوبیت سری Tone هدست های بلوتوثی ال جی به بازار آمریکا محدود نمی‌شود.

طراحی پشت گردنی Tone موجب ظهور مدل‌های تقلبی و تقلیدی زیادی حتی با لوگوی ال جی شده است. همچنین ال جی برای توسعه‌ی هرچه بیشتر محصولات خود با توجه به سلایق و بودجه‌های مختلف، مدل‌های دیگری را در بازار ایران معرفی کرده است. مدل‌های HBS-550 ، HBS-760 ، HBS-770 ، HBS-810 ، HBS-820 ، HBS-850 ، HBS-900 و HBS-910 هر کدام با توجه به رده‌ی قیمتی خود امکانات مختلفی را مانند باتری فوق‌العاده، مقاومت در برابر پاشش آب و طراحی ورزشی ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه