تیزر وان پلاس 3 تی

تیزر رسمی وان پلاس 3 تی از معرفی این محصول در روز آینده خبر می‌دهد

وان پلاس (OnePlus) تولیدکننده گوشی هوشمند چینی است که بر خلاف بسیاری دیگر از کمپانی‌های این کشور قدمت زیادی نداشته و بیش از 3 سال از زمان تاسیس آن نمی‌گذرد. وان پلاس از زمان تاسیس در دسامبر سال 2013 میلادی، توانسته بازار خوبی را در سراسر دنیا متناسب با زمان فعالیتش به دست بیاورد. وان پلاس وان، وان پلاس 2 و وان پلاس 3 از جمله محصولاتی بودند که یکی پس از دیگری معرفی شده و بازخورد خوبی را از سمت مشتریان نشان دادند. با توجه به موفقیت محصول شماره 3، کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا نسل بعدی آن را نیز به بازار تقدیم کند، از همین رو با انتشار تیزر وان پلاس 3 تی (One Plus 3T) در راه بودن این محصول را به علاقه‌مندان نوید داد.

تیزر وان پلاس 3 تی

تیزر وان پلاس 3 تی نمایش‌دهنده یک محصول تر و تازه است که به طور کامل مستقل نبوده و به عنوان برادر بزرگ‌تر وان پلاس 3 شناخته می‌شود. انتظار می‌رود که این مدل با یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی (LCD) عرضه شود، مشخصه‌ای که کاملا با برادر دیگر متفاوت بوده و همانند آن سوپر امولد (Super AMOLED) کار نشده است. اگر چه نمی‌توان به طور واضح برتری بین یکی از این دو نوع صفحه نمایش عنوان کرد، با توجه با گرایش بازار به سمت AMOLED و همچنین استفاده از آن در مدل پیشین، این عقب نشینی در وان پلاس 3 تی کمی عجیب به نظر می‌‎رسد.

تیزر وان پلاس 3 تیتغییر دیگر مشاهده شده در تیزر وان پلاس 3 تی مربوط به استفاده از یک پردازنده قدرتمندتر می‌شود، چرا که چیپست Snapdragon 821 در این مدل به کار رفته است. از دیگر تغییرات و البته پیشرفت‌های حاصل شده می‌توان به دوربین 16 مگاپییکسلی اشاره کرد که سنسور آن مدل IMX398 ساخت سونی بوده و با ارائه روزنه f/1.7، در مقایسه با روزنه سنسور موجود در وان پلاس 3 (با روزنه f/2.0) پیشرفت محسوسی را به خود دیده است. تیزر وان پلاس 3 تی از تغییر قابل توجه دیگری خبر می‌دهد که در آن ظرفیت باتری نیز افزایش یافته و از 3000 به 3300 میلی آمپر بر ساعت رسیده است.

در تیزر وان پلاس 3 تی تغییر ظاهری دیده نمی‌شود، به همین دلیل است که مدل جدید را غیرمستقل خوانده و آن را توسعه یافته یک مدل موفق پیشین خطاب کردیم. در تیزر وان پلاس 3 تی یک وان پلاس 3 در حال تماشای خود در آینه است، در حالی که یک عبارت T حک شده بر روی صفحه نمایش آن دیده می‌شود. همچنین در پایین عکس نوشته شده “برای یک منِ بهتر بودن، هرگز درجا نزن، هرگز متوقف نشو” که مجددا به بهبود‌یافتگی وان پلاس 3 در مدل جدید اشاره می‌کند. البته، اگر استفاده از پنل LCD در این گوشی تایید نهایی شود، باید در مورد بهبود یافتن مشخصه‌ها نسبت به مدل پیشین کمی با شک و تردید صحبت کنیم. انتظار می‌رود تا مدل T نشان، در 15 نوامبر (فردا) رونمایی شود، پس تا دیدن محتویات داخل مشت کمپانی تازه کار چینی انتظار زیادی لازم نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*