تقاضا برای خرید آیفون 7

به‌حداکثر رسیدن تقاضا برای خرید آیفون 7 می‌تواند فروش سالیانه اپل را کاهش دهد

سه ماهه پایانی سال 2016 نیز رو به پایان است و به‌نظر می‌رسد امسال شرکت اپل نتواند فروش همیشگی و موفق گوشی های هوشمند را تجربه کند. بر اساس صحبت‌های یکی از تحلیل‌گران مرکز KGI Securities، آقای Ming-Chi Kuo، تقاضا برای خرید آیفون 7 آن هم دو ماه بعد از معرفی این گوشی، به حداکثر رسیده و همین موضوع می‌تواند فروش کمتر گوشی های آیفون تا اوایل سال 2017 را به‌همراه داشته باشد.

به‌گفته مینگ-چی کو، عدم نوآوری چشمگیر در آیفون 7 و همچنین زمان تحویل سریع‌تر آن نسبت به آیفون 7 پلاس از طریف فروشگاه‌های اینترنتی، از دلایلی هستند که نشان می‌دهد تقاضا برای خرید آیفون 7 به‌حداکثر رسیده و ممکن است این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. البته او در مورد به‌حداکثر رسیدن میزان تقاضا برای یک محصول اشاره داشته که این موضوع، لزوما نشان‌دهنده عدم استقبال کاربران نبوده و ممکن است به‌حداکثر رسیدن ظرفیت تولید، دلیل آن باشد.

تقاضا برای خرید آیفون 7 به حداکثر میزان خود رسیده است

با این‌حال، به خاطر پایینتر بودن تقاضای کاربران از میزان پیش‌بینی شده در گذشته و همچنین رقابت تنکاتنگ سازندگان مختلف در کشور چین، احتمال کاهش تقاضا برای خرید آیفون 7 و 7 پلاس در سه ماهه اول سال 2017 میلادی وجود دارد که می‌تواند اپل را از رسیدن به سهم فروش مطلوب در بازار موبایل این کشور، باز دارد. به‌علاوه وجود گوشی های موبایل ارزان قیمت وطنی در کنار تبلیغات بالا و پیشنهادهای ویژه نیز کار تمامی شرکت‌های خارجی را در بازار موبایل چین سخت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*