قیمت ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر

تی موبایل، زمان عرضه و قیمت ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر را اعلام کرد

همانطور که در جریان هستید شرکت سامسونگ زمان عرضه ساعت های هوشمند گیر اس 3 فرانتیر و کلاسیک در کشور آمریکا را 18 نوامبر (28 آبان) اعلام کرده است. بعد از اینکه شرکت AT&T طرح‌های خود برای عرضه این ساعت با قیمتی پایین را اعلام کرد، اطلاعاتی از احتمال عرضه نسخه فرانتیر این ساعت هوشمند توسط اپراتور آمریکایی تی موبایل (T-Mobile) منتشر شد که به‌نظر صحت داشتند. حالا نیز این شرکت، زمان عرضه و قیمت ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر (Gear S3 Frontier) را برای بازار آمریکا اعلام کرده است.

قیمت ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر شرکت تی موبایل، 349 دلار خواهد بود

به‌گفته تی موبایل، ساعت هوشند گیر اس 3 فرانتیر با پشتیبانی از شبکه 4G LTE، قرار است با قیمت 349.99 دلار (50 دلار بیشتر از قیمت شرکت AT&T) در اختیار کاربران قرار بگیرد. به‌علاوه خریداران می‌توانند با درخواست این ساعت از طریق طرح مربوطه به گوشی موبایل خود، آن را با اقساط ماهیانه 5 دلار، خریداری نمایند.

هر چند شاید عجیب باشد در شرایطی که 10 روز پیش شرکت AT&T پیش‌فروش این ساعت هوشمند را آغاز کرده، هنوز تی موبایل برنامه‌ای برای پیش‌فروش گیر اس 3 فرانتیر ندارد. با این‌حال زمان زیادی تا عرضه رسمی این ساعت هوشمند باقی نمانده و علاقه‌مندان تا دو روز دیگر می‌توانند گیر اس 3 فرانتیر را از طریق فروشگاه‌های تی موبایل دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*