گوشی موبایل هواوی پی 10

آیا گوشی هواوی پی 10 بهار سال آینده رونمایی می‌شود؟

یکی از مدیران شرکت هواوی در تازه‌ترین اظهارنظر خود، خبر از معرفی گوشی موبایل هواوی پی 10 در فصل بهار سال 96 می‌دهد. وی همچنین عنوان می‌کند یک چیپست ساخت هواوی به نام کایرین 960 همراه با پردازنده‌ای 8 هسته‌ای نیز در زیر قاب این موبایل اندرویدی چینی حضور خواهد داشت.

بدون تعارف گوشی هواوی پی 9، پرچمدار قابل تقدیر و جذابی از سوی سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند جهان در سال جاری بود. این شرکت حتی برای نخستین بار، پای برند معتبر لایکا با دوربین‌های فراموش نشدنیش را نیز با استفاده از دو سنسور ساخت این شرکت در قاب پشتی پی 9 به حوزه موبایل باز کرد.

گوشی موبایل هواوی پی 10

تصویر لو رفته از Huawei P10

در حالی که کمتر از یک سال است این گوشی اندرویدی روانه بازار شده، از همین حالا شایعات مختلفی را در خصوص نسل آینده P9 از گوشه و کنارها می‌شنویم. در این بین، اخیرا مشخصات سخت افزاری جانشین این هندست، گوشی موبایل هواوی پی 10 در وبسایت امتیازگیری GFXBench منتشر شده تا بیش از پیش عضو جدید سری پی گوشی های هواوی را نزدیک به خود ببینیم.

حتی شب گذشته تصاویری نیز به انتشار رسید که منابع نشر‌دهنده مدعی شدند مربوط به گوشی موبایل هواوی پی 10 (Huawei P10) است. نکته جالب این تصاویر حضور دوباره دوربین دوگانه با برچسب برند لایکا در قسمت پشتی گوشی بود. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم نسل جدید گوشی پی 9 نیز دنباله‌رو موفقیت‌های آن باشد؟

هاوا هیات (Hawa Hyath)، مدیر مارکتینگ هواوی در صحرای آفریقا، در تازه‌ترین اظهار نظر خود مدعی شده هواوی P10 در سه ماهه نخست سال 2017 میلادی رونمایی خواهد شد.

هیات همچنین عنوان کرده، تمرکز هواوی در آفریقای جنوبی بر روی دو گوشی میان‌رده هواوی نوا / نوا پلاس خواهد بود و پس از آن شاهد ورود میت 9 به بازار موبایل این خطه کره خاکی خواهیم بود. از صحبت‌های این مدیر مسئول می‌توان حدس زد هواوی به شدت مشغول بازاریابی جهانی گوشی های تازه رونمایی شده خود بوده و پرده‌برداری از گوشی موبایل هواوی پی 10 را به فصل بهار سال 96 موکول خواهد کرد؛ البته این قضیه چندان هم نباید تعجب‌برانگیز باشد. اگر به خاطر داشته باشید، هواوی از گوشی پی 9 نیز در اردیبهشت سال جاری رونمایی کرد.

حضور چیپست کایرین 960 در گوشی موبایل هواوی پی 10 تایید شد

نکته مهمی که این مدیر فعال در شرکت هواوی نیز به آن اشاره کرده، حضور یک چیپست بالارده ساخت شرکت هواوی به نام کایرین 960 همراه با یک پردازنده 8 هسته‌ای (2.3 گیگاهرتزی) و پردازنده گرافیکی Mali-G71 خواهد بود. علاوه بر این ما انتظار داریم گوشی موبایل هواوی پی 10 به یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 1440×2560 پیکسل نیز مجهز باشد. اگر همه چیز مطابق شایعات انتشار یافته پیش برود، Huawei P10 در دو نسخه مختلف مجهز به رم 4/6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی قابل عرضه خواهد بود. با توجه به تصویر تازه منتشر شده باید گفت، بار دیگر شاهد حضور یک ستاپ دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تصویر لو رفته ؟؟ باو p10 قراره به کلی طرحش عوض شه این که خود p9 هستش خخخخ