تصاویر اندروید 7 برای اچ تی سی 10

تصاویری از رابط کاربری اندروید 7 برای اچ تی سی 10 به بیرون درز کرد

اچ تی سی (HTC) اخیرا اولین گوشی مجهز به نسخه 7 سیستم عامل اندروید خود را با نام اچ تی سی بولت (HTC Bolt) عرضه کرده است و حالا در نظر دارد به روز رسانی اندروید نوقا را برای هر تعداد مقدور گوشی دیگر خود نیز ارائه کند. در صف اول دریافت این آپدیت، پرچمدار سال 2016 کمپانی یعنی اچ تی سی 10 (HTC 10) قرار دارد. چند روز قبل با انتشار تصاویر اندروید 7 برای اچ تی سی 10 ، انتظار کاربران برای تجهیز این پرچمدار به آخرین نسخه اندورید به ثمر نشست، هر چند هنوز هیچ تاییدیه رسمی از سوی شرکت سازنده اعلام نشده و تنها سند و مدرک اسکرین شات‌های منتشر شده در فضای مجازی است.

یکی از افشاکنندگان اخبار مربوط به کمپانی اچ تی سی با نام لب توفر (LlabTooFeR)، این بار نیز دست به افشاگری زده و برای اثبات قدم‌های کمپانی تایوانی در راستای توسعه اندروید نوقا برای پرچمدارش، تصاویر اندروید 7 برای اچ تی سی 10 را به صورت چند اسکرین شات در فضای مجازی منتشر کرده است. انتظار داشتیم تا HTC 10 از جمله مدل‌هایی باشد که با دریافت نسخه جدید اندروید، کوله باری از امکانات جدید را در خود تجربه می‌کند، اما در اسکرین شات‌های منتشر شده خبری از تغییرات اساسی نیست، چرا که تنها چند تغییر جزیی ظاهری مشاهده می‌شود. برخی از میان‌برها نسبت به گذشته عوض شده و همچنین صفحه قفل گوشی (لاک اسکرین) با نمایی متفاوت ظاهر شده است.

منتشر شدن تصاویر اندروید 7 برای اچ تی سی 10 به این معنی است که کمپانی تایوانی دست به کار شده و تصمیم دارد تا اندروید نسخه 7 را برای محصولاتش عرضه کند. این شرکت مطمئنا فعالیت خود را تنها به HTC 10 ختم نخواهد کرد، از همین رو انتظار داریم تا محصولات بیشتری را از این کمپانی با جدیدترین نسخه اندروید ببینیم. گفتنی است گزینه بعدی در صف انتظار دریافت اندروید نوقا، به احتمال بسیار زیاد، اچ تی سی وان ام 9 خواهد بود (HTC One M9) تا پرچمدار نه چندان قدیمی این شرکت نیز از قلم نیفتاده باشد. (برای مشاهده تصاویر روی آن‌ها کلیک کنید)

تصاویر اندروید 7 برای اچ تی سی 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*