شایعات حاکی از همکاری اچ پی و مایکروسافت بر روی ساخت یک گوشی مجهز به ویندوز 10 است

شایعات خبر از همکاری اچ پی و مایکروسافت برای ساخت یک گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 موبایل می‌دهند. این گوشی موبایل که احتمالا در کنگره جهانی موبایل اسفند ماه رونمایی می‌شود، از یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 همراه با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی قابل تقدیری بهره‌مند خواهد بود.

هرچند سهم ویندوز 10 موبایل از بازار تلفن های همراه با سهم دو پلتفرم اندروید و آی او اس قابل مقایسه نیست؛ اما این دلیل نمی‌شود که مایکروسافت و شرکای آن به همین راحتی تسلیم شوند. در همین راستا و به نقل از منابع متعددی، به نظر می‌رسد همکاری اچ پی و مایکروسافت این روزها پررنگ‌تر از گذشته شده و این دو قصد دارند سال 2017 میلادی با همکاری یکدیگر، از یک گوشی مجهز به ویندوز 10 موبایل رونمایی کنند.

تماشای حاصل همکاری اچ پی و مایکروسافت در MWC 2017

اچ پی پیش از این نیز تلاش‌هایی را برای فعالیت در عرصه گوشی‌های هوشمند داشته است. به عنوان مثال اواخر سال گذشته ما شاهد عرضه گوشی ویندوزفونی HP Elite X3 بودیم، بنابراین اگر این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خودشان بگیرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم سال آینده با دیوایس جدید این کمپانی ملاقات کنیم. به احتمال بسیار زیادی این موبایل حاصل همکاری اچ پی و مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) که اسفندماه برگزار خواهد شد، در برابر عموم مردم قرار می‌گیرد، بنابراین اگر یک گوشی ویندوزی در بین چندین پرچمدار قدرتمند اندرویدی طی این مراسم خودنمایی کرد، نباید متعجب شویم.

متاسفانه مشخصاتی از این گوشی حاصل از همکاری اچ پی و مایکروسافت به بیرون درز نکرده اما می‌توان نسبت به آخرین محصول ویندوزفونی اچ پی، حدس زد که باید انتظار یک گوشی قدرتمند و بالارده را داشته باشیم. اچ پی الایت 3 از یک چیپست اسنپدراگون 820 همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد. این بدان معناست که ما می‌توانیم بر روی این گوشی شاهد حضور یک چیپ قدرتمند و مدرن اسنپدراگون 835 تازه معرفی شده، شاید یک رم با ظرفیت 8 گیگابایت و حافظه داخلی به مراتب بیشتر باشیم. به هر حال این برای عاشقان مایکروسافت و پلتفرم ویندوزفون خوشایند است که یک گوشی عالی و خوب را برای سال آینده در اختیار داشته باشند.

لازم به ذکر است گجت نیوز تازه‌ترین اخبار و شایعات مربوط به این گوشی هوشمند مرموز را تحت پوشش قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*