گلکسی اس 7 مشکی براق در راه است ؛ رقیبی جدی برای آیفون 7 جت بلک

گلکسی اس 7 مشکی براق در راه است ؛ رقیبی جدی برای آیفون 7 جت بلک

رنگ مشکی گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) بیش از حد تیره است. به همین دلیل، به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌ای برای ساخت گوشی گلکسی اس 7 مشکی براق (Glossy Black) در سر می‌پروراند. البته ناگفته نماند، رنگ فعلی این گوشی نیز آنقدر زیباست که چشم هر بینندهای را به سمت خود جلب میکند.

هنوز بازار هدف گلکسی اس 7 مشکی براق از سوی سامسونگ مشخص نشده است

این روزها در رسانه‌های کشور کره جنوبی شایعات زیادی از این دست شنیده می‌شوند . اگر خاطرتان باشد، چندی پیش نیز خبر ساخت گوشی گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) در رنگ آبی مرجانی در وب‌سایت گجت نیوز منتشر شد. پس به نظر می‌رسد ساخت گلکسی اس 7 مشکی براق چندان هم دور از ذهن نبوده و به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک، شاهد تولید و عرضه آن به بازار باشیم. البته هنوز بازار هدف این گوشی مشخص نیست. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سامسونگ گوشی گلکسی اس 7 مشکی براق را برای عرضه انحصاری در کشور کره خواهد ساخت و برخی دیگر نیز معتقدند این کمپانی کره‌ای پرچمدار براق خود را برای استفاده همه، به سرتاسر جهان و با هدف رقابت با آیفون 7 جت بلک می‌فرستد.

همان‌طور که می‌دانید، اپل گوشی موبایل آیفون 7 را در رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه کرده که رنگ مشکی صیقلی (جت بلک) آن سر و صدای زیادی به پا کرد و با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی کاربران روبرو شد. شاید همین مساله، مهم‌ترین دلیل برای تولید گوشی گلکسی اس 7 مشکی براق از سوی کمپانی کره‌ای سامسونگ باشد.

اگر همه چیز خوب پیش رفته و این شایعات نیز درست باشند، به احتمال زیاد تا اواخر ماه دسامبر (اوایل دی ماه) و پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی، شاهد عرضه گوشی گلکسی اس 7 گلاسی بلک در فروشگاه‌ها باشیم. اما باید دید تلاش سامسونگ برای رقابت با اپل در این زمینه به کجا خواهد کشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. برای چینی ها و کره ای ها کپی کاری افتخاره!

    • سامسونگ همیشه تو محصولاتش تنوع رنگ داشته
      این کارها هم برای بدست اوردن دل کاربراش هست
      و هم جبران ضرر مالی نوت 7

      خواهشا دیگه تنوع رنگ رو به حساب کپی کردن نام گذاری نکنید

    • برای چینی ها آره ولی محصولات کره تو جهان رتبه اول رو داره
      درضمن اولین رنگ براق مال اس6 بوده پس اپل از سامسونگ کپی کرده

  2. یه شرکت چقدر میتونه سبک و کپی کار باشه،اصلا خودش خلاقیت نداره