توسعه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 آغاز شده است

خبر خوش برای کاربران سامسونگ: توسعه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 آغاز شده است

چندی پیش خبر آغاز عرضه نسخه بتا اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج (Galaxy S7 & Galaxy S7 edge) را منتشر کرده و مدتی بعد تجربه استفاده از این سیستم عامل را بر روی آخرین پرچمدار سامسونگ را نیز به اشتراک گذاشتیم. سامسونگ در قدمی بزرگ و با ارائه اپلیکیشن Galaxy Beta Program تصمیم گرفته تا به تمامی کاربران مشتاق، از این پس امکان تست نسخه بتا ورژن جدید اندروید را پیش ار عرضه رسمی بدهد تا به این روش هم نیاز کاربران به تغییر اساسی در نرم افزار گوشی و هم نیاز خود به جمع‌آوری اطلاعات برای بهبود ورژن اصلی اندروید جدید را برآورده کند. در حالی که به نظر می‌رسید این کمپانی به جز آخرین پرچمداران خود، همه مدل‌های دیگر را فراموش کرده، خبر آغاز فعالیت سامسونگ به منظور عرضه اندروید نوقا برای گوشی‌های گلکسی اس 6 (Galaxy S6)، گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 edge)، گلکسی نوت 5 (Galaxy Note5) و گلکسی تب اس 2 (Galaxy Tab S2) رسانه‌ای شد. در جدیدترین خبر انتشار یافته توسعه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 به طور جدی آغاز شده است.

توسعه اندروید 7 برای گلکسی اس 6

به نظر می‌رسد سامسونگ در قدم‌های نهایی خود برای توسعه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 به سر می‌برد، چرا که نام پرچمدار پیشین سری S این کمپانی، به عنوان یک گوشی استفاده‌کننده از اندروید نوقا در دیتابیس جی‌اف‌ایکس بنچ (GFXBench) پدیدار شده است. به طور معمول وقتی یک گوشی با جدیدترین ورژن اندروید بر روی یک بنچمارک ظاهر می‌شود، به این معنی است که عرضه آن سیستم عامل برای تمامی کاربران این گوشی در راه است.

البته، توسعه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و یا هر گوشی دیگر را نمی‌توان از روی نتایج یک بنچمارک بر روی آن قضاوت کرد، چرا که تحریف نتایج به سادگی صورت می‌گیرد، اما از آنجایی که در کنار نام گلکسی نوت 5، دو گوشی شماره 6 سری اس سامسونگ نیز هفته قبل به عنوان دریافت‌کنندگان اندروید 7 اعلام شدند، این بار می‌توان نتایج بنچمارک را با قطعیت بیشتری پذیرفت. بدون شک گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس، به عنوان نقاط تمرکز سامسونگ بعد از شکست خوردن گلکسی نوت 7 (Galaxy Note7)، نخستین گوشی‌های دریافت‌کننده اندروید نوقا هستند، اما با ظهور شماره 6 در بنچمارک، به نظر می‌رسد توسعه اندروید نسخه 7 برای گلکسی اس 6 زودتر از گلکسی نوت 5 خواهد بود.

در نظر داشته باشید انتشار خبر آغاز توسعه اندروید نسخه 7 برای گلکسی اس 6 اطلاعات کافی در مورد زمان عرضه آن به کاربران نمی‌دهد، چرا که حتی در مورد گلکسی اس 7 و اس 7 اج که هفته‌هاست نسخه‌ بتا نوقا برای آن‌ها عرضه شده، زمان عرضه رسمی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به احتمال زیاد همچون این دو گوشی، پس از تکمیل توسعه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 شاهد امکان تست نسخه بتا آن به کمک اپلیکیشن Galaxy Beta Program پیش از عرضه رسمی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه