لوازم جانبی گلکسی اس ۸ شامل قاب محافظ چرمی و داک مالتی مدیا خواهند بود

لوازم جانبی گلکسی اس ۸ شامل قاب محافظ چرمی و داک مالتی مدیا خواهند بود

سامسونگ و اپل را می‌توانیم نقطه‌ی مقابل همدیگر، در بحث تولید و عرضه‌ی لوازم جانبی بدانیم. کمپانی کوپرتینویی تمام تمرکز خود را بر روی محصول اصلی می‌گذارد و این شرکت‌های دیگر هستند که برای تولید لوازم جانبی آن در انواع و اقسام مختلف تلاش می‌کنند. اما کمپانی کره‌ای معمولا خودش سرنخ را به تولیدکننده‌ها می‌دهد و با عرضه‌ی لوازم جانبی رسمی به همراه محصولات خود، تقریبا اکثر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف می‌کند؛ موضوعی که درباره‌ی لوازم جانبی گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) نیز صدق خواهد کرد.

طبق گزارشی که به تازگی در خبرگزاری سم موبایل منتشر شده است، سامسونگ اعلام کرده که تمام لوازم جانبی گلکسی اس ۷ و به خصوص محصولات محبوبی نظیر قاب‌های محافظ سری Clear View ،LED View ،S View و البته قاب‌های دارای کیبورد فیزیکی، برای اسمارت فون اس ۸ نیز عرضه خواهند شد. البته یک قاب محافظ به همراه باتری اضافه نیز که با حالتی مشابه کوله‌پشتی برای اسمارت فون‌های سری اس سامسونگ ساخته می‌شود نیز در میان لوازم جانبی گلکسی اس ۸ جای خواهد داشت؛ نکته‌ی جالب اینجاست که ظرفیت این باتری اضافه که در گلکسی اس ۷ معادل ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بود، در اس ۸ کاهش یافته و به ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است. حالا مشخص نیست که آیا این کاهش به دلایل زیبایی‌شناختی انجام شده و یا ظرفیت باتری اس ۸ به اندازه‌ای است که نیازی به ظرفیت‌های بالاتر وجود نخواهد داشت.

محصولات جدیدی در میان لوازم جانبی گلکسی اس ۸ وجود خواهند داشت

لوازم جانبی گلکسی اس ۸ شامل قاب محافظ چرمی و داک مالتی مدیا خواهند بود

علاوه بر محصولات قبلی، چند آیتم جدید نیز قرار است به همراه اس ۸ عرضه شوند تا کاربران پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای، برای خرید این محصول ترغیب شوند. یکی از این آیتم‌ها، قاب محافظ از نوع چرم آلکانتارا (Alcantara) خواهد بود. این چرم از نوعی ماده‌ی مصنوعی تولید می‌شود که حسی مشابه جیر را به کاربران خواهد داد، اما با این تفاوت که چرم آلکانتارا مقاومت بیشتری در برابر لکه و چرک شدن خواهد داشت.

یکی دیگر از آیتم‌هایی که قرار است در این مجموعه به اسمارت فون‌های سری اس سامسونگ اضافه شوند، یک پایه‌ی داک جدید و زیبا خواهد بود. این داک که برای مصارف چند ‌رسانه‌ای نظیر گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم طراحی شده است، دارای پورت‌های ارتباطی متعددی است که تقریبا تمام کابل‌های ارتباطی مدرن که این روزها توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند را پوشش خواهد داد؛ جالب است بدانید که مدت‌ها پیش نیز مدل‌هایی نظیر گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۲، دارای چنین داک‌هایی بودند که از پورت‌های اچ دی ام آی و یو اس بی پشتیبانی می‌کردند.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس ۸ و تمام لوازم جانبی آن، در جریان یک کنفرانس جذاب در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) که تا حدود سه ماه دیگر و در ماه فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی برگزار می‌شود، رونمایی شوند تا کاربران خاطرات تلخ سری نوت ۷ را به دست فراموشی بسپارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*