نسخه بتا اندروید 7 برای هواوی آنر 8

نسخه بتا اندروید 7 برای هواوی آنر 8 منتشر شد

مدتی قبل هواوی در همکاری با وب سایت تخصصی اندروید ایکس‌دی‌ای (XDA)، به کمک جمعی از آزمایش‌کنندگان رابط کاربری ای‌ام‌یوآی نسخه 5.0 (EMUI 5.0) خود را بر روی یکی از موفق‌ترین پرچمداران برند زیر مجموعه خود، یعنی آنر 8 (Honor 8) امتحان کرد. با گذشت چند هفته از این اتفاق نوبت به آن رسیده تا علاوه بر رابط کاربری، کل سیستم عامل گوشی نیز به رده‌ای بالاتر تغییر پیدا کند، از همین رو مدتی است که تست نسخه بتا اندروید 7 برای هواوی آنر 8 برای علاقه‌مندان آغاز شده است.

مشخصات نسخه بتا اندروید 7 برای هواوی آنر 8

بدون در نظر گرفتن برخی کاستی‌های بی اهمیت، آنر 8 یکی از بهترین محصولاتیست که هواوی از زمان تاسیس شدنش به بازار معرفی کرده است. از همین رو هواوی آن را به عنوان یکی از سوگلی‌های خود قرار داده و نسخه بتا اندروید 7 برای هواوی آنر 8 را پیش از عرضه نسخه رسمی آن برای آزمایش منتشر کرده است. نسخه بتا اندروید 7 برای هواوی آنر 8 به بخش نرم افزاری گوشی رنگ و لعابی ویژه بخشیده و منوها را به جای آبی‌سیر و خاکستری با رنگ سفید و آبی جایگزین کرده است. دسترسی سریع تنظیمات گوشی نیز بسیار کاربردی‌تر شده و با پایین کشیدن پنجره اعلانات (نوتیفیکیشن)، دسته‌ای جدید از امکانات دیده می‌شود.

از دیگر تغییرات اساسی صورت گرفته در نسخه بتا اندروید 7 برای هواوی آنر 8 ، کمک به بهینه سازی رابط کاربری است که تجربه کار با گوشی را متحول خواهد کرد، چرا که رابط کاربری EMUI 5.0 خود تغییرات بسیار زیادی داشته و اکنون در ترکیب با نسخه جدید اندروید می‌تواند تجربه کلی کار کردن با نرم افزار آنر 8 را زیر و رو کند. گفتنی است هنوز درباره زمان عرضه رسمی اندروید نوقا برای این پرچمدار برند Honor اظهار نظری نشده، اما مشخصا کاربران باید حداقل یک یا دو ماه تا آن زمان منتظر بمانند، چرا که عرضه نسخه اصلی نیازمند جمع آوری تجربیات کاربران از نسخه بتا و برطرف کردن ایرادات آن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*