تبلت/لپتاپ دو کاره لنوو Miix 520

مشخصات تبلت/لپتاپ دو کاره لنوو Miix 520 لو رفت؛ رقیب تازه سرفیس پرو 4 در راه است

وبسایت آلمانی WinFuture عنوان کرده است که شرکت لنوو در حال ساخت نسل جدید تبلت/لپتاپ دو کاره مجهز به ویندوز 10 لنوو میکس 510 همراه با یک صفحه نمایش 12.2 اینچی و پردازنده‌ی سری Core اینتل است. لنوو این کامپیوتر را در اکتبر و با قیمت پایه 750 دلار روانه بازار کرد. به نقل از اطلاعات تازه منتشر شده، لنوو Miix 520 از یک نمایشگر 12.3 اینچی با وضوح 1920×1200 پیکسل بهره می‌برد و در مدل‌های مختلف متشکل از پردازنده اینتل Core i3-6006U/رم 4 گیگابایتی و پردازنده اینتل Core i7-7500U/رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی بین 128 تا 1 ترابایتی اس اس دی قابل عرضه خواهد بود. پردازنده‌های کامپیوتر دو کاره لنوو Miix 520 همگی از هفتمین نسل پردازنده‌های اینتل “Kaby Lake” خواهند بود که نسبت به نسل‌های گذشته از بهره‌وری انرژی بیشتری برخوردارند.

در قسمت پشتی این تبلت/لپتاپ دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت که برای اهداف واقعیت افزوده از آن استفاده می‌شود. البته یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات تصویری نیز در قسمت جلویی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این کامپیوتر دو کاره باید به اسپیکرهای استریو دارای تاییدیه Dolby Advanced Audio و سه درگاه یو اس بی (یک درگاه USB 3.0 Type-A و دو درگاه USB 3.1 Type-C) اشاره کرد. در کنار همه این‌ها یک باتری قدرتمند (با ظرفیتی نامشخص) نیز همراه لنوو 520 خواهد بود که می‌تواند دستگاه شما را تا 10 ساعت روشن نگه دارد. به ادعای این گزارش، کامپیوتر جدید شرکت لنوو فاقد فن خنک‌کننده است، این شرکت موفق شده خنک‌کننده این کامپیوتر را بدون فن منفعلی (مبتنی بر هیت پایپ‌ها و اتاق بخار) طراحی کرده که این کار باعث خنک نگه داشتن اجزای داخلی شده و به کاهش توان مصرفی پردازنده از 15 وات به 10 وات کمک کرده است.

تبلت/لپتاپ دو کاره لنوو Miix 520

گفته می‌شود لنوو Miix 520 دارای بدنه‌ای منیزیم آلومینیومی با آلیاژی از فلز همراه با یک نوار پلاستیکی در قسمت بالای قاب پشتی دستگاه است که از آنتن وای-فای محافظت می‌کند. این دستگاه هیبریدی دارای ضخامت بسیار کم 9 میلی‌متر خواهد بود که البته این ضخامت مربوط به بخش تبلتی آن می‌شود.

تمامی این مشخصات، ارتقا معنا‌دار نسل جدید لپ تاپ/تبلت لنوو میکس 510 را نشان می‌دهد. میکس 510 از پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل، رم 8 گیگابایتی، حافظه اس اس دی تا 256 گیگابایت، وضوح دوربین پایین‌تر، عمر باتری 8 ساعته و همچنین ضخامت 9.9 میلی‌متری برخوردار است.

احتمال رونمایی از لنوو Miix 520 در نمایشگاه CES 2017

بدون شک نسل جدید این کامپیوتر، همراه با قلم هوشمند واکام ساخت این شرکت، می‌تواند از لنوو میکس 520 رقیبی قدرتمند برای سرفیس پرو 4 مایکروسافت بسازد. بر اساس انتظارات چینی‌ها این لپ تاپ/تبلت را در ژانویه سال جاری (اسفند ماه) و حین برگزاری نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد. هرچند این مشخصات منتشر شده می‌تواند کم و کاستی‌هایی داشته باشد و آخرین لحظات شاهد تغییراتی در آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*