هواوی پی 10

تصاویر جدید گوشی هواوی پی 10 به بیرون درز کرد

هواوی پی 10 در دست ساخت است و بی‌تردید این قضیه از کسی مخفی نیست. در حال حاضر شش ماه از عرضه گوشی هواوی پی 9، که دو دوربین برند لایکا را بر روی قاب پشتی خود جای داده بود می‌گذرد و این بدان معناست که خانواده پی 9 نیمی از عمر پرچمداری و سلطنت خود را گذرانده‌اند.

مطمئنا گوشی P9 یکی از بهترین گوشی موبایل های شرکت هواوی بوده است که آن‌ها تا به حال فروخته‌اند و همچنان تا بعد از تعطیلات کریسمس نیز این گوشی چینی به فروش خیره کننده خود ادامه می‌دهد، اما پرچمدار بعدی سری پی گوشی های هواوی که هم اکنون در دست توسعه است، موبایل قابلی خواهد بود.

هفته گذشته ما تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی دیدیم که ادعا می‌کردند مربوط به نمونه اولیه گوشی هواوی پی 10 هستند. این تصاویر گوشی را نشان می‌دادند که چیزی شبیه و یا شاید بهتر از موبایل های اوپو بود و در همین حال کم شباهت با میزو ام ایکس 6 همراه با لبه‌هایی گرد و صیقلی شده و خطوط آنتن کاملا مشخص نبود.

هواوی پی 10

هواوی پی 10 مجهز به اسکنر اثر انگشت التراسونیک

امروز ما شایعات جذاب جدیدی را در خصوص این گوشی هوشمند چینی شنیده‌ و دیده‌ایم. اول از هر چیزی، ما تصویری از پنل جلویی این گوشی را مشاهده کردیم که از یک کلید فیزیکی هوم همراه با یک اسکنر اثر انگشت در زیر قسمت نمایشگر بهره می‌برد. بنابراین در حالی که اسکنر اثر انگشت در گوشی پی 9، در پنل پشتی تعبیه شده بود، اگر این تصاویر واقعی باشند ما در Huawei P10 می‌توانیم این اسکنر را در زیر کلید فیزیکی هوم داشته باشیم.

هواوی پی 10

همه اطلاعات ما از این گوشی اندرویدی تنها به کلیدهای آن ختم نمی‌شود، به نظر می‌رسد پنل جلویی از یک شیشه یکپارچه بهره می‌برد که شامل جایگاه صفحه کلید خواهد بود و این بدان معناست که این کلید از نوع خازنی بوده و یک اسکنر اثر انگشت التراسونیک را نیز در زیر خود جای داده است.

همانطور که در رندرهای زیر نیز مشاهده می‌کنید، احتمالا هواوی گوشی پی 10 خود را در دو نسخه مختلف با نمایشگر خمیده و نمایشگر مسطح روانه بازار خواهد کرد. بنابراین یک گوشی دیگر مشابه میت 9 پورش دیزاین نیز به اعضای خانواده بزرگ و پر جمعیت گوشی های هواوی اضافه خواهد شد. هرچند پنل‌های بالا نسبت به چیزی که در رندرهای زیر می‌بینید متفاوت است، ولیکن احتمال می‌رود این قضیه به خاطر نمونه اولیه بودن آن‌ها بوده و نسخه نهایی چیزی متفاوت باشد.

هواوی پی 10

نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 2K و نسل جدید دوربین لایکا

لازم به ذکر است بر اساس شایعات به بیرون درز کرده، هواوی پی 10 (Huawei P10) از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Quad HD بهره‌مند خواهد بود. این درحالیست که نسل فعلی این گوشی یعنی پی 9 دارای یک نمایشگر فول اچ دی است که همین قضیه باعث شده بسیاری از کاربران حرفه‌ای موبایل، برخلاف میل باطنی، چشم خود را بر روی دو دوربین جذاب لایکا پشتی این گوشی بسته از خرید آن فاصله بگیرند.

همچنین گفته می‌شود یک تراشه به نام کایرین 960 همراه با رم 4 گیگابایتی در بخش سخت افزاری این گوشی به قدرت‌نمایی خواهد پرداخت و همچنین می‌توانیم نسل دوم دوربین‌های لایکا (نظیر دوربین‌های استفاده شده در گوشی میت 9) و یا نسل جدیدی از آن‌ها را در پنل پشتی هواوی پی 10 ببینیم. لازم به ذکر است که بر اساس شایعات، هواوی از تازه‌ترین پرچمدار سری پی گوشی های خود در ماه آوریل سال آینده میلادی رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*