دفترچه راهنمای اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج + لینک دانلود

دفترچه راهنمای اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج + لینک دانلود

چند هفته پیش، سامسونگ برنامه‌ای تحت عنوان برنامه بتای گلکسی برای اندروید 7 راه‌اندازی کرد. البته این برنامه در تعداد کمی از کشورها عرضه شده است. صاحبان گوشی‌های گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) در این کشورها این امکان را دارند تا بیلدهای بتای اندروید 7 نوقا را دریافت و در گوشی خود نصب و تست کنند. اگر شما هم در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اید، می‌توانید در مطلب امروز، دفترچه راهنمای اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج را دانلود کنید.

به نظر می‌رسد آپدیت بعدی سیستم عامل اندروید امکانات خوبی به همراه داشته باشد. اخیرا دفترچه راهنمای اندروید 7 برای پرچمداران سامسونگ عرضه شده که دیدن و خواندن مطالب آن برای صاحبان این گوشی‌ها خالی از لطف نیست. این دفترچه، جزییات آخرین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید شامل همه امکانات جدید و بهبودهای آن را در خود جای داده و این امکانات را با نسخه‌های قبلی مقایسه کرده است.

در این دفترچه راهنمای اندروید 7 همچنین رابط کاربری جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری نسخه اندروید 6 مارشمالو مقایسه شده است. نکات برجسته و امکانات جدیدی نظیر تغییر اندازه صفحه، پاسخ مستقیم در بخش اعلان‌ها، بهبود قابلیت صفحه همیشه روشن و تعداد بی‌شماری از ترفندهای رابط کاربری جدید در این دفترچه گنجانده شده است. اگر اطلاعات بیشتری از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید می‌خواهید، مطالب زیر را از دست ندهید:

ضمنا شما می‌توانید همه مطالب گجت نیوز در خصوص اندروید 7 نوقا را با کلیک روی این لینک ببینید.

تصاویری از دفترچه راهنمای اندروید 7 نوقا

دفترچه راهنمای اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج

دانلود با حجم 1.5 مگابایت (PDF)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*