گوشی میزو Pro 7

گوشی میزو Pro 7 اینبار با ظاهری دلنواز و کلید هوم خازنی در تصاویر دیده شد

شب گذشته تصاویر جدیدی از گوشی خمیده میزو Pro 7 به بیرون درز کرد. Meizu Pro 7 نسل جدید گوشی پرو 6 اس است که چند روز قبل شاهد رونمایی از آن بودیم. این گوشی از نمایشگری با لبه‌های خمیده به سبک گلکسی اس 7 اج سامسونگ بهره می‌برد. همچنین بر اساس تصاویر تازه منتشر شده می‌توان به کلید هوم خازنی آن اشاره کرد که پس از چند سال استفاده از کلیدهای معروف به mTouch، بار دیگر به گوشی های میزو باز خواهد گشت.

شرکت میزو سال 2016 را بسیار بیشتر از آن چه که انتظارش را داشتیم برای خود شلوغ کرده است و گوشی های هوشمند زیادی تا بدین لحظه از سوی او معرفی و روانه بازار شده است. این شرکت چینی روز به روز در حال سپری کردن مسیر موفقیت به بهترین شکل ممکن است و این حرف را می‌توان با در دست گرفتن یکی از گوشی های این شرکت نظیر میزو پرو 6 اس به خوبی حس کرد.

حال همه چیز رنگ و بوی تازه می‌دهد و با آغاز سال نو میلادی این کمپانی می‌خواهد هواداران خود را با عرضه یک گوشی بسیار زیبا شگفت زده کند. بله صحبت ما در ارتباط با نسل جدید گوشی میزو پرو 6 به نام میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) است. طی چند ماه گذشته در حالی که شایعات مختلفی خبر از عرضه گوشی میزو پرو 7 می‌داد، اما زمانی که این کمپانی از گوشی مورد نظر رونمایی کرد مشخص شد که آن گوشی میزو پرو 6 اس است. بنابراین نوار تمامی شایعات پیچیده شد و در حالی که همگی انتظار عرضه این گوشی در کریسمس را داشتیم، حال باید کمی بیشتر از گذشته صبر کنیم.

نمایشگر خمیده به سبک گلکسی اس 7 اج

اولین چیزی که در مورد گوشی موبایل میزو پرو 7 شنیده می‌شد، استفاده از آخرین نسل چیپست اگزینوس سامسونگ بود؛ اما حالا گفته  می‌شود که چیپست کایرین 960 به کار رفته در سری میت 9 در این گوشی به کار خواهد رفت. از نظر ظاهری نیز این گوشی از نمایشگر خمیده‌ای (که پنلی آمولد خواهد بود) شبیه به گلکسی اس 7 اج سامسونگ، بدنه‌ای تمام فلزی و خطوط آنتن جدیدی که برای نخستین بار در میزو پرو 6 دیدیم بهره می‌برد.

گوشی میزو Pro 7

گوشی میزو Pro 7

بازگشت کلید هوم خازنی به گوشی‌های میزو

اغلب تصاویر به بیرون درز کرده این گوشی نیز نمایانگر حضور کلید هوم معروف گوشی های میزو به نام mTouch بود که احتمالا 3 قابلیت (اسکنر اثر انگشت، بازگشت به عقب و رفتن به صفحه هوم) را در خود جای خواهد داد. اما تصاویر تازه منتشر شده در امروز چیز دیگری را نشان می‌داد. بر اساس تصویر این گوشی، به نظر می‌رسد که میزو قصد دارد بار دیگر به استفاده از یک کلید هوم خازنی روی بیاورد که آخرین بار آن را در گوشی MX4 دیده بودیم. بنابراین به نظر می‌رسد میزو قصد دارد در تازه‌ترین پرچمدار خود، گوشی میزو Pro 7 از یک سنسور اثر انگشت التراسونیک در پشت نمایشگر شیشه‌ای جلو استفاده کند.

گوشی میزو Pro 7

گوشی میزو Pro 7

خبری از دوربین دوگانه در میزو Pro 7 نیست

علاوه بر این، تصاویر جدید شعله‌های شایعه وجود دوربین دوگانه در قسمت پشتی که در رندرهای گذشته گوشی میزو Pro 7 دیده بودیم را نیز خاموش می‌کند و ما عملا شاهد حضور یک دوربین در قاب پشتی هستیم.

در انتها باید اشاره کرد که گوشی موبایل Meizu Pro 7 در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد، اما زمان رونمایی از آن هم چندان دورتر از حالا نیست. به خصوص آن که این شرکت قرار است در ماه جاری گوشی میزو پرو 6 اس را روانه بازار کند، در این قضیه محتاطانه عمل می‌کند تا طرفداران آخرین پرچمدار رونمایی شده خود را از دست ندهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*