با هاورکرافت فوق مدرن MercierJones آشناشويد

دو پسر عموي خلاق و مبتکر با نامهاي مايکل مرسير و کريس جونز با الهام از طراحي خودرو هاي اسپرت امروزي دست به طراحي يک هاورکرافت پيشرفته زدند که از آن ميتوان به عنوان تحولي در صنعت توليد اينگونه وسايل نقليه نام برد.در ادامه با توضيحات بيشتر ، گالري تصاويز و ویدیوی جذاب اين هاورکرافت با ما همراه شويد.

عدم توانايي بالا در مانور هاي حرکتي همواره يکي از نقاط ضعف هاورکرافت هاي قبلي بوده و هميشه پيداکردن راهي براي بالا بردن قدرت مانور در اين وسيله چالشي بزرگ بر سر راه طراحان آن بوده است.اما تيم مرسير و جونز ادعا ميکند اين هاورکرافت از قدرت مانور بسيار بالايي برخوردار است تا حدي که توانايي شبيه به فرمان و ترمز در ماشين هاي اسپرت در آن وجود دارد!

تيم MercierJones در مقابل طرفداران خود اعلام کردند که قابليت هاي ناوبري پيشرفته اي که در اين وسيله طراحي گرديده است امکان حرکت به جلو،طرفين و عقب را به خوبي فراهم ساخته و اين وسيله در نوع خود بي نظير است.

در طراحي اين هاورکرافت مدرن از صنايع دريايي ،خودرو و هوافضا الهام گرفته شده و در ساخت آن نيز از موادي بسيار سبک و مقاوم ازجمله فيبر کربن،آلومينيوم،فايبر گلاس و چوب هاي مورد استفاده در صعنت دريانوردي استفاده شده است.
اين هاورکرافت از دو موتور بنزيني و الکتريکي بهره مي برد که متور الکتريکي آن در مواقعي که نياز به قدرت بالا نباشد فعال شده و باعث کاهش آلودگي محيط زيست و همچنين کاهش چشم گير آلودگي صوتي مي گردد تا سرنشينان آن لذت يک سواري بسيار راحت و بي سرو صدا را تجربه کنند.

نکته بسيار جالب در اين هاورکرافت قيمت به نسبت پايين آن است که علارقم استفاده از قطعات و مواد گرانقيمت در ساخت آن ، اين وسيله نقليه جالب تنها 20.000 دلار قيمت دارد!
اين وسيله فعلا مراحل طراحي و توليد آزمايشي خود را سپري مي کند و به گفته سازندگان آن اگر بودجه لازم براي طراحي و توليد آن تامين گردد تا ماه مي سال 2013 از اين وسيله رونمايي خواهد شد.


منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*