آیفون های آینده

احتمال همکاری اپل و الجی برای ساخت دوربین سه بعدی آیفون های آینده

اگرچه شرکت اپل اوایل سال جاری از فناوری جدیدی در جهت افزایش کیفیت دوربین آیفون 7 پرده برداشت، با این حال ممکن است این قابلیت‌ها در نسل بعدی گوشی آیفون به مراتب بیشتر شود. در همین راستا روز گذشته روزنامه Economic Daily کره جنوبی در گزارش فاش کرد که ساکنین کوپرتینو مشغول همکاری با الجی در جهت توسعه دوربین سه بعدی موبایلی برای به‌کار‌گیری در آیفون‌ های آینده هستند.

طی چند وقت اخیر شایعات متعددی در رابطه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های آیفون 8 منتشر شده است. تقریبا تمامی منابع خبری معتقد هستند که شرکت اپل به مناسبت دهمین سال عرضه گوشی آیفون، در نسل بعدی این محصول قابلیت‌های منحصربه‌فردی تعبیه خواهد کرد.

روزنامه Economic Daily به تازگی مدعی شد، اپل مشغول همکاری با الجی در جهت تولید یک دوربین موبایلی سازگار با فناوری سه بعدی است. این منبع هرچند جدول زمان‌بندی مشخصی از خروجی این همکاری ارائه نکرده، با این حال تاکید داشته که ماژول دوربین سه بعدی الجی برای اولین بار در آیفون های آینده استفاده خواهد شد.

آیفون های آینده اپل با عینک هوشمند این شرکت سازگار خواهند بود

البته این اولین همکاری اپل و الجی نبوده، زیرا شرکت کره‌ای مسئولیت ساخت ماژول دوگانه دوربین آیفون 7 پلاس را که قابلیت‌هایی همچون زوم دو برابر اپتیکال و حالت عکاسی پرتره ارائه می‌دهد را بر عهده داشته است. هرچند اطلاعات دقیقی پیرامون قابلیت‌های ماژول دوربین سه بعدی الجی که قرار است در آیفون های آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد، در دسترس نیست، با این حال منبع خبر معتقد است، اپل سال آینده ماژول‌های دوگانه الجی را در مدل‌های بیشتری از گوشی آیفون استفاده خواهد کرد.

در همین راستا هفته گذشته نیز بلومبرگ مدعی شد به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد شرکت اپل مشغول توسعه یک عینک هوشمند سازگار با فناوری واقعیت افزوده است؛ از این رو ممکن است لنز سه بعدی آیفون بعدی توانایی ضبط محتویاتی را داشته باشد که برای نمایش در عینک هوشمند اپل مناسب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*