گوشی های جنگ ستارگان

رونمایی شارپ از گوشی های جنگ ستارگان برای بازار کشور ژاپن

احتمالا باید بدانید که مردم کشور ژاپن علاقه زیادی به فیلم‌های سینمایی داشته و بسیاری از سازندگان وطنی نیز تلاش می‌کنند با عرضه محصولاتی مطابق سلیقه مردم، ارتباط آنها با این داستان‌‌ها را محکم‌تر کنند. حالا پیش از اکران فیلم سینمایی روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، شرکت شارپ (Sharp) نیز با رونمایی از گوشی های جنگ ستارگان به جمع دیگر کمپانی‌های فعال این حوزه اضافه شده است.

این‌بار خبری از نمایشگرهای بدون حاشیه شارپ در گوشی های جنگ ستارگان نیست

گوشی های جنگ ستارگان قرار است در دو نسخه روشنایی (Light) و تاریکی (Dark) روانه بازار شود. به‌علاوه، این محصولات جدید با مجهز بودن به صفحه نمایشی 5.3 اینچی و فول اچ دی، تراشه اسنپ دراگون 820 و 3 گیگابایت حافظه رم، می‌توانند بسیاری از گوشی های قدرتمند بازار را مغلوب خود کنند. وجود باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و سنسور 22.6 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی، باعث شده تا گوشی های جنگ ستارگان از قدرتمندترین محصولاتی باشند که تاکنون شارپ معرفی کرده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در رابطه با گوشی های جنگ ستارگان نیز می‌توان به وجود والپیپرهای اختصاصی جنگنده‌های X-Wing و TIE Figter، منوی سفارشی با پوسته جنگ ستارگان، طرح‌هایی با مجسمه‌های فلزی، اپلیکیشن پخش ویدیو، بازی کارتی جنگ ستارگان (Star Wars Card Game)، شکلک‌‌های ایموجی و رینگتون‌های اختصاصی اشاره کرد.

گوشی های جنگ ستارگان قرار است از ماه دسامبر و به صورت اختصاصی توسط اپراتور مخابراتی SoftBank در اختیار کاربران کشور ژاپن قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*