روگ وان داستانی از جنگ ستارگان

تماشا کنید: تریلر نهایی فیلم روگ وان داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)

اکران فیلم سینمایی روگ وان داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) که درواقع یک اسپین-آف از سری فیلم‌های جنگ ستارگان محسوب می‌شود، از ماه آینده آغاز خواهد شد و حالا کمپانی دیزنی (Disney)، آخرین تریلر آن را به‌صورت رسمی و با عنوان Trust (اعتماد) منتشر کرده است.

اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی باشید، حتما با اسپین-آف جدید جنگ ستارگان نیز آشنا هستید. گرث ادواردز (Gareth Edwards) در کنار بازیگران توانمندی همچون فلیسیتی جونز (Felicity Jones) و دیه‌گو لونا (Diego Luna) تلاش کرده تا روایتی متفاوت از دنیای تاریکی و روشنایی داشته باشد. در مورد این ویدیو، بعضی از صحنه‌هایی که در آن دیده می‌شود، از ویدیوهای قبلی انتخاب شده و شاید برای بسیاری از علاقه‌مندان جذابیتی نداشته باشد. اما با انتشار این تریلر جدید، می‌توانیم در انتظار برخی از شوخی‌های آلن تودیک (Alan Tudyk) در نقش K-S20 باشیم.

کارشناسان معتقدند که اکران فیلم سینمایی روگ وان داستانی از جنگ ستارگان در ماه آینده با استقبال بسیار خوب مردم روبه‌رو خواهد بود. اگرچه بسیاری از مردم اعتقاد دارند این فیلم نمی‌تواند همانند جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) موفق باشد، اما شکی نیست که اثر جدید گرث ادواردز یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی سال 2016 خواهد بود.

Rogue One: A Star Wars Story

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*