آیپد جدید اپل با ظاهری متفاوت در راه است

آیپد جدید اپل با ظاهری متفاوت در راه است

اخیرا حرف‌ها و شایعات زیادی در خصوص آیپد جدید اپل به گوش می‌رسد. گویا اپل قصد دارد صفحه نمایش آیپد جدید خود را کمی بزرگتر از آیپد پرو 9.7 (iPad Pro 9.7) بسازد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

شایعات در خصوص آیپد جدید اپل به دو دسته تقسیم شده‌اند؛ بر اساس شایعات اول، شرکت اپل تبلت بعدی خود را به صفحه نمایش 10.5 اینچی مجهز خواهد کرد و شایعات دوم می‌گوید آیپد بعدی اپل نمایشگری 10.9 اینچی خواهد داشت. به هر حال، به نظر می‌رسد آیپد جدید اپل بزرگتر از آیپد 9.7 اینچی فعلی خواهد بود.

آیا آیپد جدید اپل فاقد دکمه هوم خواهد بود؟

اما شایعه دیگری که شاید جالب‌تر از اندازه صفحه نمایش باشد، مربوط به حذف دکمه هوم در آیپد جدید اپل است. منبعی آگاه و نزدیک به اپل با اعلام این موضوع، از احتمال حذف دکمه هوم در آیپد 10.9 اینچی خبر داد. اگر این شایعه و حذف دکمه هوم در آیپد بعدی اپل تایید شود، به احتمال زیاد نسل بعدی آیپدهای اپل با صفحه نمایشی 10.9 اینچی تولید خواهند شد. البته جزییات بیشتری از چگونگی انجام این کار و یا جایگزین این دکمه کاربردی و محبوب مشخص نشده است.

گفته شده این آیپد جدید اپل با صفحه نمایشی تقریبا بدون حاشیه ساخته خواهد شد و با وجود بزرگتر بودن این صفحه نمایش نسبت به آیپد فعلی، ابعادی نزدیک به ابعاد آیپد پرو 9.7 خواهد داشت. این موضوع باعث خواهد شد تا کاربر بتواند بدون تغییر در اندازه تبلت ، از صفحه نمایشی بزرگتر لذت ببرد. بزرگترین حاشیه این آیپد جدید مربوط به حاشیه بالایی آن خواهد بود؛ جایی که اپل دوربین سلفی فیس تایم را در آنجا قرار خواهد داد. بر اساس گزارشات مختلف، تبلت جدید اپل با ضخامتی 7.5 میلی‌متری تولید می‌شود. با این حال، منبع این خبر اعلام کرده آیپد بعدی ممکن است در ضخامتی 7.2 اینچی نیز تولید شود. انتظار می‌رود آیپد پرو 7.9 اینچی جایگزین آیپد مینی 4 (iPad mini 4) شده و احتمالا طی یک رویداد رسمی در ماه مارس (اسفند ماه) از سوی اهالی کوپرتینو معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*