UltraLap 430 جديدترين الترابوک لينوکسي

شرکت ZaReason که يکي از توليدگنندگان سيستم هاي لينوکسي است به تازگي محصول جديد خود را با نام UltraLap 430 واردبازار کرده است.اين الترابوک که تمامي ويژگي هاي يک الترابوک قدرتمند را داراست و به همراه سيستم عامل لينوکس عرضه مي گردد.

این الترابوک دارای صفحه نمایشی ۱۴.۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، خروجی HDMI، اسلات SD Card، یک پورت اترنت، وای فای و بلوتوث است. ابعاد آن ۱۳.۴ در ۹.۲۵ در ۰.۷۵ اینچ و وزن آن ۳.۵ پوند یا ۱.۵۸ کیلوگرم می باشد. در مدل پایه آن از یک پردازنده ۲ هسته ای Intel Core i3 Ivy Bridge، چهار گیگابایت رم، یک اس اس دی ۳۲ گیگابایتی و یک باتری ۶ cell استفاده شده است. کاربر این امکان را دارد که پردازنده آن را به Core i5 و ظرفیت رم و SSD آن را افزایش دهد.

شرکت ZaReason نسخه های مختلفی از لینوکس را در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل Ubuntu 12.04, Debian, Fedora, یا Linux Mint می باشد. شما همچنین می توانید انواع های مختلفی از ابونتو مانند Kubuntu یا Edubuntu را سفارش دهید، حتی گزینه ای برای تعیین سیستم عاملی که در لیست نیست هم وجود دارد.

در حالیکه هیچ چیزی وجود ندارد که بخواهد جلوی شما را از خرید یک الترابوک که دارای سیستم عامل ویندوز است بگیرد، دستگاهی که می توانید بعد از خرید نسخه ای از لینوکس را هم در کنار آن نصب کنید، در مقابل مزایای زیادی هم وجود داردی تا دستگاههایی مانند محصول شرکت ZaReason را سفارش دهید. در ابتدا این موضوع اهمیت دارد که شما می توانید مطمئن باشید که سخت افزار شما بخوبی با سیستم عامل کار میکند، نکته دوم این است که شما مجبور نیستید تا تنظیمات خاصی را برروی آن انجام دهید و همه چیز تنظیم شده در اختیارتان قرار میگیرد. به هر حال انتخاب با شماست.
قیمت این دستگاه از ۸۹۹ دلار آغاز می شود و هم اکنون از طریق فروشگاه ZaReason در دسترس می باشد.


منبع : technostall

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*