اولین عکس گوشی تاشو سامسونگ را به همراه این پتنت مشاهده کنید

اولین عکس از گوشی تاشو سامسونگ را به همراه این پتنت مشاهده کنید

گوشی تاشو سامسونگ که تحت عنوان پروژه‌ی Project Valley در حال طراحی و توسعه است، طی چند ماه اخیر به یکی از موضوعات اصلی در بحث‌ بین طرفداران این برند کره‌ای تبدیل شده است و خیلی ها منتظرند تا با یک گوشی تاشو که دارای نمایشگری قابل انعطاف و یک طراحی منحصر‌به‌فرد خواهد بود، آشنا شوند.

تحلیل کارشناسان نشان می‌دهد که تولید نسل ششم پنل‌های تاچ اسکرین OLED که برای ساخت این‌گونه از دیوایس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از نیمه‌ی دوم سال آینده توسط ال‌جی و سامسونگ آغاز شود؛ این در حالی است که آنها پیش‌بینی می‌کنند گوشی تاشو سامسونگ و احتمالا محصولی مشابه از سوی ال‌جی، خیلی زودتر از آن زمان وارد بازار شوند.

به تازگی سامسونگ پتنتی را از گوشی تاشوی خود به ثبت رسانده است و تفاوت این پتنت با دیگر پتنت‌های مشابه ثبت شده‌ در ماه‌های اخیر این است که دارای جزییات کاملی از بدنه‌ی این محصول است و به لطف این جزییات، یک تصویر شبیه‌سازی شده از آن نیز برای اولین بار به نمایش درآمده است. همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی تاشو سامسونگ دارای یک نمایشگر با طول نسبتا زیاد خواهد بود که به لطف برخورداری از یک اهرم در قسمت میانی، به دو طرف خم خواهد شد و به شکل مورد نظر کاربر درمی‌آید:

اولین عکس گوشی تاشو سامسونگ را به همراه این پتنت مشاهده کنید

گوشی تاشو سامسونگ دارای بدنه‌ای ماژولار خواهد بود؟

با توجه به میزان جزییات به کار رفته در این پتنت، به نظر می‌رسد که طرح اصلی بدنه‌ی این محصول تقریبا تکمیل شده و سامسونگ دیگر از فاز ایده‌پردازی خارج شده است. این پتنت با نام Flexible Device در سال گذشته به ثبت رسیده و حالا در اختیار رسانه‌ها و عموم کاربران قرار گرفته است. علاوه بر وجود اهرم‌هایی برای تغییر شکل این اسمارت فون و خم کردن آن به دو سمت مخالف، به نظر می‌رسد که گوشی تاشو سامسونگ در بحث دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اولین عکس گوشی تاشو سامسونگ را به همراه این پتنت مشاهده کنید

شاهد ادعای ما این است که در تصاویر مربوط به این پتنت، یک لنز دوربین قابل جدا شدن را مشاهده می‌کنید که به نظر مربوط به یک لنز اپتیکال نیمه حرفه‌ای باشد. گویا علاوه بر خم شدن، این گوشی دارای یک حالت نیمه‌ماژولار نیز خواهد بود و کاربران می‌توانند دوربین‌های مختلف (و احتمالا دیگر ماژول‌های کاربردی) را به سوکت دایره‌ای‌شکل آن که در مرکز پنل پشتی قرار گرفته است، متصل کرده و یا از آن جدا کنند.

اولین عکس گوشی تاشو سامسونگ را به همراه این پتنت مشاهده کنید

البته گفتنی است که این گوشی تاشو سامسونگ تا حدود چند ماه دیگر و نزدیک شدن به نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه نخواهند شد و احتمالا زمان زیادی به رونمایی از آن باقی مانده است. بنابراین منتظر گزارش‌ها و البته تصاویر بیشتری از این محصول خواهیم ماند تا بتوانیم با اطلاعات بیشتری درباره‌ی امکانات مختلف آن صحبت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اپل کپی کار دیگه نمیتونه کپی کنه.اگه سامسونگ نسخه ی اج رو هم ثبت اختراع میکرد;الان شرکتهای چینی و آیفون نمیتونستن کپی به این تابلویی رو بکنن