تصاویر رندر گلکسی A3 مدل 2017 منتشر شد (8)

تصاویری از گلکسی A3 مدل 2017 منتشر شد

این روزها بازار اخبار و شایعات مربوط به سری گوشی های گلکسی A سامسونگ بسیار داغ است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، به زودی شرکت سامسونگ از سه گوشی جدید رونمایی به عمل خواهد آورد. گلکسی A3 مدل 2017 (Galaxy A3 2017)، گلکسی A5 مدل 2017 (Galaxy A5 2017) و گلکسی A7 مدل 2017 (Galaxy A7 2017) با توجه به سیاست نام گذاری طی چند سال اخیر اعضای این خانواده،‌ نام احتمالی این سه گوشی موبایل خواهد بود. حالا تصاویر سه بعدی مربوط به نسخه سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017 در رسانه‌ها خبرساز شده است. 

پس از فاش شدن تصاویر مربوط به نسخه 2017 گوشی های گلکسی A5 و A7،‌ حالا نوبت به گلکسی A3 رسیده است تا عکس‌های رندر آن دوست‌داران سری A سامسونگ را به شوق عرضه مدلی با طراحی جدید وا دارد. درست همانند دو نسخه دیگر، به نظر می‌رسد گلکسی A3 مدل 2017 نیز با طراحی جدیدی وارد بازار شود. ظاهری که بخشی از آن از پرچمداران فعلی شرکت سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 7 نشات می‌گیرد. اما نکته‌ای که باعث خوشحالی کاربران خواهد شد این موضوع است که طراحی حرفه‌ای سری گلکسی اس 7 را در گوشی های پایین و یا میان‌رده این شرکت کره‌ای نیز خواهند دید.

همان طور که در این سری از تصاویر رندر مشاهده می‌کنید، پنل جلویی گوشی سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017 مجهز به لایه‌ای شیشه‌ای است که در گوشه‌ها انحنا دارد. البته این انحنا به معنای خمیده بودن نمایشگر گوشی (همانند آن چیزی که در سری اج شاهد آن هستیم) نخواهد بود و احتمالا با تکنولوژی مربوط به شیشه‌های 2.5D روبه‌رو خواهیم بود. دیگر بخش‌های این گوشی نیز دارای طراحی و ظاهر لوکسی بوده و نظر هر کاربری را به سمت و سوی خود جلب خواهد کرد. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر و ویدیو رندر (طراحی سه بعدی) سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017 هستید:

اما بهتر است بدانید که به کمک این دسته از تصاویر، اطلاعات بسیار خوبی از ساختار گوشی در اختیارمان قرار خواهد گرفت. در حقیقت حالا می‌دانیم که گلکسی A3 مدل 2017 دارای یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بر روی کلید هوم خود است. در کناره سمت راست بدنه گوشی، بلندگوی و کلید پاور گوشی قرار گرفته و سمت چپ آن نیز میزبان کلیدهای کنترل صدا خواهد بود. در بخش تحتانی گوشی نیز درگاه یو اس بی تایپ سی (USB Type-C) به همراه سوکت جک 3.5 میلی متری صدا به چشم می‌خورد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017

بر اساس اطلاعات و خبرهایی که قبلا منتشر کردیم، نسخه 2017 گلکسی A3 سامسونگ از نمایشگری 4.7 اینچی استفاده خواهد کرد. این صفحه نمایش دارای دقت تصویر اچ دی (720p) بوده و با توجه به این مشخصات می‌توان این طور نتیجه گرفت که این گوشی در دسته پایین‌رده قرار خواهد گرفت. دستگاه به میزان حافظه رم دو گیگابایت مجهز خواهد شد و از دوربین اصلی با دقت 12 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. سامسونگ برای دوربین سلفی این گوشی، یک حسگر 8 مگاپیکسل در نظر گرفته است تا در دنیای شبکه‌های اجتماعی، کاربران هیچ گونه کم و کاستی خاصی را احساس نکنند.

گلکسی A3 مدل 2017 به چیپست اگزینوس 7870 تجهیز خواهد شد. البته برخورداری آن از مدل خاصی از تراشه‌های شرکت کوالکام نیز شایعه شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، این محصول جدید به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده خواهد کرد. این مورد شاید برای بسیاری از کاربران موضوعی ناامید‌کننده باشد. زیرا هم اکنون شرکت‌های تولید‌کننده گوشی های هوشمند در حال تلاش هستند تا هر چه زودتر آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای محصولات خود عرضه کنند. به همین دلیل انتظار داریم محصولات جدید این کمپانی کره‌ای به طور پیشفرض مجهز به اندروید نوقا معرفی شوند.

مسلما در روزهای آینده خبرهای بسیار بیشتری در مورد سه گوشی جدید سری A سامسونگ منتشر خواهد شد. پس به منظور دنبال کردن این دسته از اطلاعات با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظرتون a5 2016 بهتره یا a3 2017؟
    میخوام بخرم چیکار کنم؟