باتری آیفون 6 اس

اپل: ارتباط بیش از حد باتری آیفون 6 اس با هوا، دلیل خاموش شدن این دستگاه است

به دنبال مشکلات باتری آیفون 6 اس (iPhone 6S) و فراخوان اپل برای تعمیر رایگان آن، به‌نظر حالا علت خاموش شدن ناگهانی برخی از این گوشی های هوشمند نیز مشخص شده است. به‌گفته اپل، ارتباط بیش از حد باتری برخی از آیفون های 6 اس با هو در مراحل تولید، علت خاموش شدن ناگهانی آنها است.

ایراد فنی در باتری آیفون 6 اس هیچ خطری نخواهد داشت

این بیانه رسمی اپل است:

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد باتری برخی از گوشی های آیفون 6 اس که در ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال 2015 تولید شده‌اند، در مراحل تولید، بیشتر از حد استاندارد با هوا در ارتباط بوده‌اند. نتیجه این موضوع نیز چیزی به جز مصرف زودتر باتری و خاموش شدن ناگهانی دستگاه نبوده است. لازم به ذکر است مشکل باتری آیفون 6 اس هیچ خطری ندارد.

اگر به جمله‌بندی تیم روابط عمومی اپل دقت کنید، متوجه وسواس آنها در انتخاب جملات خواهید شد. شاید با دیدن کلمه باتری توجه بسیاری از کاربران به بمب ساعتی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 جلب شود اما مدیران اپل نمی‌خواهند این حس را نسبت به آیفون 6 اس داشته باشید.

هنوز هیچ آمار درستی از تعداد گوشی هایی که چنین مشکلی را دارند منتشر نشده و اپل تنها به ذکر زمان تولید آنها بسنده کرده است. به‌علاوه، مدیران با ایجاد صفحه‌ای مخصوص برای آیفون 6 اس، امکان بررسی سالم یا معیوب بودن این گوشی را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه عجب قبول دار شدن که یک عمره آشغال تحویل میدن