اطلاعاتی از گوشی اچ تی سی 11 منتشر شد؛ طراحی بدون حاشیه، چیپست قدرتمند و دوربین دوگانه

اطلاعاتی از گوشی اچ تی سی 11 منتشر شد؛ طراحی بدون حاشیه، چیپست قدرتمند و دوربین دوگانه

گوشی هوشمند اچ تی سی 10 یکی از بهترین اسمارت فون‌های سال 2016 به حساب می‌آید. اما با این حال تغییر خاصی در طراحی آن نسبت به نسل‌های گذشته دیده نمی‌شود. از این رو هم اکنون اخبار و شایعات بسیار زیادی در مورد پرچمدار جدید این شرکت تایوانی، اچ تی سی 11 (HTC 11) در حال انتشار است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات اچ تی سی 11

بر اساس تعدادی از گزارشات منتشر شده، گوشی موبایل اچ تی سی 11 از یک نمایشگر 5.5 اینچی استفاده خواهد کرد. این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر بسیار بالایی خواهد بود زیرا از دقت تصویر QHD (معادل 1440 × 2560 پیکسل) استفاده می‌کند. علاوه بر آن انتظار داریم این دیوایس جدید به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شود. جالب است بدانید که این چیپست هنوز رسما توسط کوالکام معرفی نشده است. اما با این حال شایعات بسیار زیادی در مورد آن در حال انتشار بوده و همین موضوع احتمال رونمایی از آن را بیشتر می‌کند. بر این اساس اسنپدراگون 835 چیپستی هشت هسته‌ای خواهد بود که از واحد گرافیکی آدرنو 540 استفاده می‌کند.

اما موضوع جالب‌تر در مورد این گوشی، برخورداری آن از میزان حافظه رم بسیار بالای هشت گیگابایتی است! به لطف وجود این میزان از حافظه رم، عملیات مالتی تسکینگ (کار کردن همزمان با چندین برنامه) بسیار آسان خواهد شد. از طرفی شایعه شده است که اچ تی سی 11 به طور پیشفرض به میزان حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شود. به کمک این میزان از حافظه داخلی، دیگر کاربران هیچ گونه نگرانی خاصی از بابت دانلود و نصب برنامه‌ها مختلف یا فایل‌های چند رسانه‌ای نخواهند داشت.

اما موضوع دیگری که در این حوزه خبرساز شده است مربوط به ساختار دوربین دوگانه اچ تی سی 11 می‌شود. بر این اساس پرچمدار جدید اچ تی سی از دو دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن دوربین سلفی این گوشی نیز به یک حسگر 8 مگاپیکسل مجهز می‌شود. همان‌طور که در تصویر این خبر مشاهده می‌کنید، امکان دارد این گوشی از طراحی جدیدی برخوردار بوده و نمایشگر آن در دو کناره خود بدون حاشیه باشد.

مشخصات اچ تی سی 11

اما می‌رسیم به باتری اچ تی سی 11 ؛ شایعه شده است که این اسمارت فون از یک باتری بزرگ با میزان ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. مسلما این باتری می‌تواند انرژی کافی به منظور نمایش اطلاعات بر روی نمایشگر شارپ گوشی را فراهم نماید. اما در این بخش شاهد به‌روز‌رسانی‌های دیگری نیز هستیم؛ اچ تی سی قرار است از فناوری Quick Charge 4.0 کوالکام به منظور شارژ سریعتر باتری گوشی استفاده کند. همان‌طور که می‌دانید نسخه چهارم این فناوری نسبت به نسل پیشین، 20 درصد باتری دستگاه را سریعتر شارژ می‌کند.

اچ تی سی 11 به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده می‌کند. از سویی دیگر وجود رابط کاربری سنس 8 اچ تی سی نیز در این گوشی بسیار محتمل به نظر می‌رسد. انتظار داریم این دیوایس قدرتمند در سال 2017 رونمایی گردد و نزدیک به 550 پوند (691 دلار) قیمت داشته باشد. در نهایت می‌بایست به این موضوع اشاره کرد که هنوز از صحت مطالب و تصاویر قرار داده شده اطمینان کامل نداریم. به همین دلیل موارد ذکر شده را با چاشنی شایعه در نظر بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من که خودم الان اچ تی سی10دارم فوق العاده راضیم..این که بیاد حتما میخرمش…البته یک ماه هم باید وایستاد فیمتا بیاد پایین..خلاصه هرچیه اچ تی سیه ترزش داره

  2. الان ام ناین پلاس دارم
    هر موقه اچ تی سی 11 بیاد میگیرم

    البته اگ پول یاری کنه

  3. سلام

    عاااااالی

  4. میخوام ولی گرونه اما مثل آیفون الکی گرون نیست خدایی می ارزه

  5. با وجود صفخه نمایش عالی و رم 8 گیگابایتی !!!!!! و حافظه و دوربین و…….. قیمت خوبی داره.