راهنمای تخصصی خرید ماشین لباسشویی

در انتخاب ماشین لباسشویی چه پارامترهایی از اهمیت بیشتری برخوردارند؟ کدام ماشین لباسشویی از قدرت و دوام بیشتری برخوردار است ؟ خرید کدام ماشین لباسشویی برای ما به صرفه تر است ؟ این ها بخشی از سؤالاتی است که برای خرید یک ماشین لباسشویی باید برای آن های پاسخی پیدا کنیم .

در این مقاله سعی بر آن شده که خارج از دید متعصبانه به یک برند، با توجه به قیمت ماشین لباسشویی های مختلف و همچنین کیفیت انها در میان تمامی برندها ،مهمترین ویژگی هایی که یک ماشین لباسشویی خوب باید داشته باشد را توضیح دهیم.

همیشه داشتن بهترین ها در هر زمینه ای نیازمند پرداخت بیشترین بها برای آن است ، به همین دلیل مشکل اصلی زمانی خواهد بود که با بودجه مشخص بخواهیم بهترین گزینه ها را برای خود فراهم کنیم. اگر میخواهید از بین ماشین لباسشویی های موجود در بازار، جنس و مدلی را خریداری کنید که هزینه اضافی برای برند آن یا دلال و … پرداخت نکنید و کارآمد ترین مدل را تهیه نمایید در این مقاله می توانید نظر کارشناسانه مشاوران این حوزه را بیابید.

تمام تلاش برندها و مدل های مختلف این است که زمان، کیفیت، تنوع و مصرف آب و انرژی را به بهترین حالت برسانند. برای انتخاب بهینه ابتدا باید قابلیت ها را به طور کامل شناخت و از ویژگی هایی که هر مدل دارد اطلاع کافی داشت تا بتوان بهترین گزینه خرید برای منزل یا محل کارتان رامقایسه و انتخاب نمایید. در اینجا ابتدا قابلیت ها و مفهوم دکمه های متعدد روی ماشینهای لباسشویی را به طور کامل توضیح داده و سپس بهترین مدل ها را معرفی کرده و انتها مطمئن ترین راه برای تهیه این محصولات با ضمانت اصل بودن و قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می دهیم.

yeknam-com-tv-washing-machine-air-conditioner-221

ویژگی ها و قابلیت هایی که یک ماشین لباسشویی باید داشته باشد:

سیستم ایرواش (Air Wash): برای از بین بردن بوی نا مطبوع و چروک البسه با کشتن انواع میکروب ها، عامل های میکروسکپی آلرژیزا و باکتری های مضر استفاده می گردد.

سیستم شستشوی قوی (Intensive Wash): این سیستم سرعت چرخش و قدرت شستشو را بالا می برد و همین موضوع باعث تمیز شدن بیش از حد لباس ها از جمله لکه ها می شود.

شستشوی مراقبت کودک: در اثر حرارت بالا و همچنین آبکشی های اضافی و مکرر، مواد شوینده از روی لباس های کودکان کاملاً پاک می شوند تا به پوست ظریف انها صدمه ای وارد نشود.

سیستم شستشو با دست (Hand Wash) : لباس ها به صورت کاملاً ملایم و نرم همانند روش دستی شستشو می شوند.

سیستم شستشوی رنگ تیره: آبکشی های ماشین لباسشویی بیشتر و اضافه تر می شود و به شما تضمین می دهد که لباس های تیره شما بدون بور و کم رنگ شدگی مانند روز اولشان می مانند.

سیستم شستشوی روزانه (Daily Wash): برای شستشوی لباس های روزانه شما نظیر زیرپوش، پیراهن و لباس های زیر کاربرد دارد.

سیستم تعیین تاخیر خاتمه (Delay End) : در این حالت سیستم می تواند با وقفه هایی 1 ساعته مدت زمان شستشو را تا 19 ساعت افزایش دهد.

مصرف انرژی : مصرف انرژی در ماشین لباسشویی ها در رتبه های A و +A و ++A و +++A می باشند.

موتور الکتریکی : تاثیر بسزایی درتعیین قیمت ماشین لباسشویی دارد. در این ماشین ها دو نوع موتور الکتریکی استفاده می شود.

  • موتوری با وظیفه ی شستشوی لباس ها که به دو دسته ی تسمه دار و بدون تسمه تقسیم می شوند. (امروزه موتورهای یونیورسال به دلیل کنترل سرعت به وسیله کنترل ولتاژ، بیشتر از موارد دیگر کاربرد دارند.)
  • موتور دیگری برای پمپ آب از درون مخزن ماشین لباسشویی به خارج می باشد که به سه نوع 1- موتور آهنربای دائم 2- موتورهای القایی(در دو جهت چرخش دارند) 3- موتورهایی با قطب چاکدار(در یک جهت میچرخند) تقسیم می شوند.

ساختار ماشین لباسشویی: به دو دسته ی تک مخزنی (موتور آنها اغلب از نوع خازنی و یا قطب چاکدار می باشد و از المنت حرارتی جهت گرم کردن آب استفاده می شود ) و دسته دو قلو (درای مخزنی اضافه برای خشک کردن لباسها با استفاده از نیروی گریز از مرکز )تقسیم می شوند.

هیدرو استات : وظیفه ی کنترل سطح اب ماشین را دارد که معمولا به فشار هوای درون مخزن حساس است.

خشک کن : به دو دسته ی دارای تایمر ثابت و اتوماتیک تقسیم می شوند که در نوع اتوماتیک میزان رطوبت لباس ها با استفاده از سنسورهایی اندازه گیری شده و با رسیدن به سطح مطلوب خشک کن خاموش می شود.

yeknam-com-tv-washing-machine-222

تقسیم بندی ماشین لباسشویی :

1 – نوع تمام اتوماتیک که دارای برنامه برای انجام عملیات کامل شستشو بصورت خودکار می باشد.

2 – ماشین لباسشویی دوقلو: این نوع دارای مخزنی جداگانه جهت خشک کردن لباسها می باشد.

3 – ماشینهای لباسشویی تک مخزنه (سطلی): این نوع دارای یک مخزن جهت شستشوی لباس می باشد.

البته در یک تقسیم بندی دیگر ماشین لباسشویی ها به  سه دسته درب از بالا معمولی (پرتابل) ، درب از جلو اتوماتیک و درب از بالا دو قلو تقسیم می شوند. ماشین های لباسشویی اغلب از نظر ظاهر، اشغال فضا، ایجاد سرو صدا، ظرفیت و سرعت با هم تفاوت دارند که هر شخص با توجه به نیاز خود می تواند انتخاب کند.

بعد از انتخاب ماشین مورد نظر، اکنون وقت آن است که از نظر عملیاتی نیز اطلاعات کافی داشته باشیم.

برند های معروف ماشین لباسشویی:

در این مورد باید به ضمانت دستگاه و خدمات پس از فروش ارائه شده از طرف شرکت مربوطه توجه کنید. اما طبق بررسی هایی که کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام اخیرا بر روی فروش ماشین لباسشویی های خود داشتند به این نتیجه رسیدند که برندهای ماشین لباسشویی های زیر دارای محبوبیت و کیفیت بیشتری هستند:

  1. ماشین لباسشویی بوش
  2. ماشین لباسشویی ال جی
  3. ماشین لباسشویی سامسونگ
  4. ماشین لباسشویی دوو
  5. ماشین لباسشویی اسنوا
  6. ماشین لباسشویی زیرووات
  7. ماشین لباسشویی هیتاچی
  8. ماشین لباسشویی ایندزیت
  9. ماشین لباسشویی پاکشوما

و برخی از برندهای لباسشویی های دیگر ………..

 

دوستان عزیز در آخر لازم به ذکر است در این مقاله سعی بر آن شده که به طور خیلی خلاصه و در خور حوصله شما مطلب نگارش شده باشد و اگر علاقمندید متن کاملا تخصصی و کامل این مقاله را مطالعه کنید می توانید از وب سایت فروشگاه اینترنتی یکنام به آدرس www.yeknam.com بازدید نمایید.

در حال حاضر فروشگاه یکنام برای گروه کالاهای ماشین لباسشویی و تلویزیون، جشنواره تخفیفات باور نکردنی تا 2 میلیون تومان را دارد  شما می توانید یک خرید لذت بخش با قیمت های باور نکردنی را از وب سایت فروشگاه یکنام تجربه کنید. برای مقایسه قیمت ها از بخش های قیمت تلویزیون ، قیمت ماشین لباسشویی و یا قیمت کولر گازی استفاده نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگر لباسشویی میخواین بگیرید حتما از این بدون تسمه ها بگیرید که من یکی رو خیلی راضی کرده چون ماشین قبلیم انقدر سر و صدا داشت که دیوانه شده بودم.

  2. لطفا از برند های مختلف ماشین لباسشویی و تلویزیون و برخی دیگر از لوازم خانگی که در سال 2016 یا سال های اخیر وارد بازار شدن و دارای کیفیت هستند همراه با قیمت مقاله تهیه کنید به خصوص تلویزیون هایی که از سال 2014 تا به امروز اومده یه مقاله تهیه کنید با قیمت کالا. تشکر

  3. لباسشویی که به نظر من واقعا اول و آخر فقط بوش بعد سامسونگ و بعدش ال جی و برندای دیگه