ویژگی های مخفی آیفون جهت شخصی سازی اعلان ها

2 مورد از ویژگی های مخفی آیفون که وضعیت اعلان‌ها را کمی متفاوت می‌کنند

ویژگی های مخفی آیفون زیاد هستند و تاکنون چندین نوشته در این خصوص از وب‌سایت گجت نیوز منتشر شده است. در نوشته امروز، شما را با دو ویژگی دیگر این گوشی آشنا خواهیم کرد. شما پس از فراگیری این ویژگی های مخفی ، قادر خواهید بود وضعیت اعلان را به صورت دلخواه شخصی‌سازی کنید.

ویژگی های مخفی آیفون جهت شخصی‌سازی اعلان‌ها

1. شخصی سازی ویبره گوشی

موتور لمسی گوشی آیفون به شما کمک می‌کند تا ریتم ویبره پیشفرض گوشی را تغییر داده و آن را شخصی‌سازی کنید. مثلا آن را ضربان‌دار کنید و یا هر چیز معنادار یا بی‌معنی دیگری به آن دهید. برای فعال کردن این ویژگی به مسیر زیر بروید:

SETTING > SOUNDS > RINGTONE > VIBRATION

سپس گزینه Create New Vibration را انتخاب کنید. حال می‌توانید الگوی ویبره گوشی خود را با ضربه زدن به صفحه نمایش مشخص کرده و آن را ذخیره کنید.

شما حتی می‌توانید این الگوی ویبره را به یک مخاطب خاص اختصاص دهید. برای انجام این کار ابتدا به لیست مخاطبین گوشی (Contacts) رفته و پس از انتخاب مخاطب مورد نظر، در بخش Vibration الگوی ویبره جدیدی که ساخته‌اید را انتخاب کنید.

2. اعلان با فلاش گوشی

اگر شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که معمولا تماس‌ها و پیام‌ها را دیر می‌بینید و یا مشکل شنوایی دارید، پس می‌توانید با بهره‌گیری از این ترفند، فلاش دوربین گوشی را به یک وسیله اعلان‌دهنده تبدیل کنید. در این صورت به محض مشاهده گوشی و فلاش چشمک‌زن آن، درمی‌یابید به تازگی پیامی دریافت کرده و یا تماسی را از دست داده‌اید. برای انجام این کار ابتدا به مسیر زیر بروید:

SETTING > GENERAL > ACCESSIBILITY

سپس گزینه LED Flash for Alerts را فعال کنید.

شما همچنین می‌توانید با تماشای ویدیوی زیر، این آموزش را به صورت تصویری نیز مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*