کشف جمجمه‌های عجیب در روسیه؛ ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی !

محققان موفق شدند یک صندوقچه حاوی مدال‌های نازی را در روستای آدیغیه (Adygea) واقع در جنوب روسیه کشف کنند. پیش از این نیز چنین مواردی در روستاهای روسیه کشف شده بود اما مورد عجیب در این اکتشاف، وجود جمجمه‌های عجیبی درون صندوقچه بود که به شایعه‌ی ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی دامن زد.

درون صندوقچه‌ی کشف شده، جمجمه‌های عجیبی وجود داشت که هیچ شباهتی به جمجمه‌ی انسان ندارد. این جمجمه‌ها برخلاف جمجمه‌ی انسان فک ندارد و تنها سوراخی در ستون فقرات آن دیده می‌شود. یکی از کارشناسان روسی به نام ولادیمیر ملیکوف (Vladimir Melikov) با اظهار تعجب از این اکتشاف، عنوان کرد که جمجمه‌های یافته شده بیشتر شبیه به موجودات فرازمینی است.

ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی

هنوز نمی‌توان با اطمینان از ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی سخن گفت

مدیر منطقه‌ای جامعه‌ی جغرافی روسیه نیز در این باره اظهار کرد که نمی‌توان با اطمینان در مورد ارتباط بین جمجمه‌ها با فعالیت‌های سازمان Ahnenerbe سخن گفت اما کشف آنها در مکان‌های قدرت مانند دلمن بسیار جالب توجه است. Ahnenerbe نام یک سازمان در زمان نازی‌هاست که وظیفه‌ی حفاری و اکتشاف به منظور به دست آوردن شواهد جدید از کمالات و اسناد اجداد آلمانی‌ها را بر عهده داشت. Ahnenerbe در زبان آلمانی به معنای میراث به جا مانده از نیاکان است.

ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی

پیش از این نیز ادعاهای بسیاری در مورد کشف وسایل و محصولات مربوط به فرازمینی‌ها مطرح شده بود که بیشتر آنها ساختگی بودند؛ اما این جمجمه‌های کشف شده در منطقه‌ی قفقاز کاملا متفاوت و استثنایی است و به شایعه‌ی ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی دامن می‌زند. تاکنون اخبار و شواهد بسیاری از فعالیت هیتلر و نازی ها در جستجوی فناوری پیشرفته‌ی فرازمینی‌ها در زمان جنگ جهانی دوم منتشر شده است که هنوز نمی‌توان هیچ یک از آنها را تایید و یا تکذیب کرد.

ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. مگه میشه تصورکردمیان میلیاردهاسیاره وستاره درکائنات زندگی و حیات فقط در این یک ارزن زمین وجود داشته باشد،راه آلمان نیمه تمام ماند ولی بعضی هانمیخواهندبه واقعیت های بزرگ تن بدهندومقاومت میکنند.

  2. درورد به همه

    تفکر در باره وجود فرا زمینی ها با کنجکاوی بشر گره خورده مخصوصا اینکه بشر همیشه دوست داشته مسائل خاص و ناشناخته رو بزرگتر و با اغراق بیشتری نشون بده.
    حالا وجود دارن این فرازمینی ها یا وجود ندارن نطری ندارم.

    موضوع اینه چطور این موجودات چند صد سال یا چند هزار سال پیش بودن اما یهو غیب شدن یا نابود شدن یا دارن الان با ما قایم موشک بازی میکنن؟؟!!
    این موضوع کمی مشکوکه که وجود داشته باشن.
    و مث افسانه و خیال برای سرگرمی یه عده دانشمند و مردم عامه و اخبار و روزنامه میمونه.

  3. سلام دوستان
    من جزو اون ادم های خوش شانسی هستم که تونستم از نزدیک با فرا زمینی ها ملاقات کنم,
    اونهم از فاصله بیست الی بیست وپنج متری
    منتها دوربین نداشتم ,خودم فیلم برداری کنم
    این موضوع بر میگرده به 16 سال پیش که در یک منطقه دور افتاده ,به قصد کوهنوردی ,همراه دو نفر دیگه رفته بودیم
    فقط همین را بگم که اونقدر ترسیده بودیم که از اونموقع به بعد تمایلی به کوهنوردی و جاهای دور افتاده نداشتیم.
    واقعا وحشتناک بود

  4. با سلام-ضمن احترام به نظر کلیه دوستان-من شخصا براین باورم که احتمال زیاد دارد دانشمندان ژنتیک المان که معمولا در علوم حف اول را از قدیم تا بحال در علوم می زده اند(سر منشا :علوم هسته ای-فضایی-قضایای ریاضی وفیزیک-صنایع بدیع وایجاد جهش قرن 20 بعد از جنگ -غرب وجهان اغلب متفکران المانی بودند-تاریخ را نگاه کنید) ممکنست دست بازمایشات ترکیب ژنها -واختلاط انسان وحیوان واز ای قبیل زده باشند.

    چون عجیب است که 3000-4000 سال است اگر واقعا تمدن فرا زمینی بوده -هنوز مدارک متقن وشفافی نداریم وحتی فیلموپیام صوتی!-فقط مشاهدات نقل قولی!-نمیدانم اگر واقعا چنین تمدنهای پیشرفته ای بوده وهست ای قایم باشک بازیها با کره زمین وخودرا واضح نشان ندادنها !چیست!-مجدد با احترام به نظر همه عزیزان-نظرشخصی خود بگفتم-توخواه پند گیر خواه ملال-عزت زیاد.

    • همین همش؟؟بقیش چی پس.

    • دوست گرامی ارتباط فرازمینیها با کره زمین به بیش از 500000 سال میرسه وهم اکنون هم رفت وامد دارند. منتها انسانهای زمینی را هنوز لایق تماس نزدیک نمیدانند( انسانهای زمینی هنوز در مرحله حیوان – انسان بسر میبرند ) تماس نزدیک شاید چندین هزار سال دیگر اگر زمینی وجود داشته باشد.

  5. آقا این روش جدید پست گذاری تلگرام خیلی بده خواهشا مثل قبلیا حرفه ای پست کنید…

    • سلام
      روش جدیدی در کار نیست فقط از این به بعد مطالب منتخب فقط در کانال ارسال میشه چون تعداد مطالب در روز بالاس و ممکنه کاربرا رو اذیت کنه. اون پست آخر هم جهت تبلیغات کانالمون قرار داده شده.
      ممنون از همراهی شما

  6. لطفا درست صحبت کن آقا حمید

  7. ای بابا —-> فرازمینی و زیر زمینی دیگه کجا بود !!!؟ ما تو همین رو زمینیها موندیم .

  8. نازی ها با فرازمینی ها ارتباط نداشتند. تلاش میکردند با تمدن های زیر زمینی (آگارتا) که یک قومشون آرم نازی هارو دارند و به نژاد آریایی و جرمن وصل هستند.
    بقول قرآن جنیان که از اقوام مختلف هستند.