سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرده اما هنوز آمادگی انتشار آن را ندارد!

سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرده اما هنوز آمادگی انتشار آن را ندارد!

سامسونگ تا به حال دو مرحله‌ فراخوان عمومی برای جمع‌آوری گلکسی نوت 7 را در سراسر جهان اعلام کرده است و طی هفته‌های اخیر هم با اعمال محدودیت‌های نرم افزاری و دیگر روش‌ها تلاش کرده است که این محصول را به طور کامل از بازار جمع‌آوری کند. با اینکه در ابتدا مهندسان این کمپانی نمی‌توانستند انفجار را در آزمایشگاه های خود شبیه‌سازی و تکرار کنند، اما به نظر میرسد که سامسونگ سرانجام توانسته است دلیل دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کند.

در آن روزهای ابتدایی اعلام می‌شد که کمپانی کره‌ای نمی‌تواند دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را کشف کند و همین هم در نهایت باعث تحمیل یک ضرر ۵ میلیارد دلاری و از آن مهمتر، وارد آوردن یک ضربه‌ی بسیار سخت به پیکره‌ی اعتماد کاربران به سامسونگ شود. اما گویا در نهایت آنها توانسته‌اند علت رخ دادن این مشکل عظیم را کشف کنند و بنا بر اعلام رسمی سامسونگ، این کمپانی نتایج نهایی تحقیقات و بررسی های خود را در اختیار موسسه‌ی UL (یک موسسه‌‌ی علمی خصوصی که در سراسر جهان در رابطه با توسعه‌ی ایمنی حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند و دفتر مرکزی آن در آمریکا واقع شده است) و آزمایشگاه‌های بررسی و تست کشور کره‌ی جنوبی قرار داده است.

دلیل انفجار گلکسی نوت 7 تا پایان سال جاری رسانه‌ای می‌شود

سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرده اما هنوز آمادگی انتشار آن را ندارد!

سامسونگ سرانجام توانسته است مقصر اصلی این پرونده‌ی جهانی را پیدا کند، اما طبق اعلام رسمی آنها هنوز آمادگی انتشار آن برای عموم کاربران را ندارند. در عوض این ابرکمپانی کره‌ای وعده داده است که تا پایان سال جاری میلادی که کمتر از دو هفته به آن باقی مانده است، گزارش جامعی را منتشر کند و در آن به بررسی کامل این پرونده بپردازد و دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را به طور کامل شرح دهد.

اوایل ماه دسامبر گزارشی منتشر شده بود که نقص در طراحی باتری را به عنوان علت اصلی انفجار و آتش‌سوزی در نسل جدید فبلت‌های سامسونگ مطرح کرده بود. گویا طراحان سامسونگ به شدت پیگیر این موضوع بوده‌اند که یک باتری با ضخامت بسیار پایین و البته با ظرفیت بالا را در اختیار داشته باشند و همین اصرار بر باریکی و طراحی ظاهری، گویا باعث نادیده گرفتن مسائل ایمنی و رخ دادن چنین فاجعه‌ای بوده است؛ البته مطمئنا این فرضه هنوز ثابت نشده است و تا پایان ماه دسامبر و با انتشار گزارش رسمی سامسونگ، دلیل اصلی آن را خواهیم دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*