ال جی مشکل گیر کردن وی 20 در چرخه‌ی بوت را به گردن یو اس بی سی می‌اندازد

ال جی مشکل گیر کردن وی 20 در چرخه‌ی بوت را به گردن یو اس بی سی می‌اندازد

چند مدل از دیوایس های ال جی دارای مشکل گیر کردن بر روی چرخه‌ی بوت (bootloop) بوده‌اند و اسمارت فون ال جی جی 4، شناخته‌شده‌ترین محصول این کمپانی کره‌ای است که از این مشکل رنج می‌برده است. حالا به نظر میرسد که مشکل گیر کردن بر روی چرخه‌ی لوپ برای یکی از اسمارت فون‌های محبوب دیگر این کمپانی هم در حال تکرار شدن است.

زمانی که گزارشاتی مبنی بر گیر کردن ال جی جی 4 بر روی چرخه‌ی بوت منتشر شد، ابتدا مسئولان کمپانی سازنده نتوانستند مشکل آن را تشخیص دهند. اما بعد از گذشت مدتی نسبتا طولانی و تشخیص‌های اشتباه اولیه، ال جی بیانیه‌ای رسمی منتشر و اعلام کرد که شل بودن اتصال بین تعدادی از قطعات سخت افزاری داخل بورد اصلی این دیوایس، باعث به وجود آمدن این مشکل شده بوده است.

ال جی در آن زمان مشکل را سریعا برطرف کرد و مراکز خدمات‌رسانی این کمپانی نسبت به تعمیر و رفع ایراد به وجود آمده در دیوایس کاربران اقدامات لازم را به عمل آوردند. حالا مشکل گیر کردن محصولات ال جی بر روی چرخه‌ی بوت یک بار دیگر تکرار شده و این بار، این کاربران ال جی وی 20 هستند که از این مشکل رنج می‌برند.

تعدادی از کاربران این اسمارت فون نسبت به مشکل دیوایس خود گزارش داده‌اند و مرکز سرویس‌دهی ال جی نسبت به این مشکل واکنش نشان داده است. این مرکز به صورت رسمی اعلام کرده است که استفاده از کابل‌های یو اس بی نوع سی، باعث وقوع این مشکل برای ال جی وی 20 شده است. البته یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی Reedit که در زمینه‌ی تست لوازم جانبی دارای پورت یو اس بی نوع سی فعالیت می‌کند، کاملا با این حرف مخالف است و اعلام کرده که در شرایط عادی، احتمال بسیار پایینی وجود دارد که یک کابل یو اس بی نوع سی ساخته شده توسط تولیدکنندگان شخص ثالث باعث بروز این مشکل بشود؛ مگر اینکه شرایط خاصی به وجود بیاید.

یو اس بی سی مشکلات جدیدی را برای همه به وجود آورده است

ال جی مشکل گیر کردن وی 20 در چرخه‌ی بوت را به گردن یو اس بی سی می‌اندازد

با افزایش محبوبیت پورت‌های یو اس بی نوع سی و افزایش استفاده از این پورت و کابل آن توسط سازندگان گجت‌ها و لوازم جانبی مختلف، حالا مشکلات جدیدی به وجود آمده است که گسترش کابل‌های تقلبیِ تولید‌ شده توسط سازندگان چینی، یکی از این مشکلات به شمار می‌ر‌وند. شدت این موضوع تا حدی گسترش یافته است که حتی دیوایسی تولید شده است که با اتصال کابل‌های یو اس بی نوع سی به آن، میتوانید از عملکرد درست و ایمنی مناسب آن مطلع شوید!

در حال حاضر توضیحات بیشتری از سوی مقامات رسمی کمپانی ال جی درباره‌ی مشکل ال جی وی 20 منتشر نشده و حتی ممکن است که یک ایراد مشابه جی 4 (شل بودن اتصالات بین قطعات) باعث وقوع این مشکل جدید شده باشد. در آینده و با روشن شدن ابعاد مختلف این موضوع، آن را به اطلاع شما عزیزان گجت نیوزی خواهیم رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*