نسخه واقعی گوشی گلکسی اس 8

این شاید اولین تصویر از نسخه واقعی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ باشد

در ادامه درز شایعات پیرامون مشخصات و ویژگی‌های پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ که قرار است به عنوان جانشینی برای گلکسی اس 7 به بازار عرضه شود، امروز تصویری از نسخه واقعی گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) منتشر شد که در صورت حقیقی بودن، شاهد به کار گیری نمایشگری بدون حاشیه کناری در این محصول هستیم.

هرچند قرار است بسیاری از گوشی‌های پرچمدار سال 2017 همانند ال جی جی 6 (LG G6)، ماه آینده در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) معرفی شوند، با این حال هیچ یک از منابع نزدیک به شرکت سامسونگ از تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی اس 8 به طور دقیق خبر ندارند.

ساعتی پیش تصویری از نسخه واقعی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در یک شبکه اجتماعی چینی منتشر شد که با توجه به شایعات از پیش درز کرده به نظر می‌رسد حقیقی باشد. گوشی موجود در تصویر به نمایشگری دو لبه خمیده و بدون حاشیه تجهیز شده و در حال اجرای اپلیکیشن Weibo است. اگر صحت این تصویر تایید شود، درنهایت شاهد آن هستیم که پرچمدار بعدی سامسونگ کماکان از جک 3.5 میلی‌متری صدا در کنار درگاه یو اس بی C بهره می‌برد؛ موضوعی که بدون شک باعث ایجاد حس رضایت در بین کاربرانی که هنوز به استفاده از هدفون‌های قدیمی پایبند هستند خواهد شد.

نسخه واقعی گوشی گلکسی اس 8

تصویر نسخه واقعی گوشی گلکسی اس 8 خبر از حذف کلید فیزیکی هوم می‌دهد

نکته دیگری که به وضوح در این تصویر مشاهده می‌شود، حذف دکمه فیزیکی هوم در قاب جلویی گلکسی اس 8 است. هرچند به کار گیری دکمه‌های ناوبری نرم افزاری در گوشی‌های اندرویدی امری مرسوم است، با این حال هنوز به طور دقیق مشخص نیست که سامسونگ سنسور اثر انگشت گوشی پرچمدار بعدی خود را در زیر قسمتی از نمایشگر تعبیه کرده و یا اینکه آن را به قاب پشتی منتقل خواهد کرد.

ازجمله مشخصات گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ که احتمالا در اواخر اسفند ماه معرفی خواهد شد، می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و بهره‌مندی از سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*