آخرین آپدیت هواوی میت 9

آخرین آپدیت هواوی میت 9 ، زوم اپتیکال 10 برابری را به ارمغان آورده است

تازه‌ترین آپدیت هواوی میت 9 (Huawei Mate 9)، یک قابلیت فوق‌العاده به این گوشی اضافه می‌کند. به لطف این به روزرسانی، زین پس دوربین دوگانه لایکا این گوشی قادر است زوم اپتیکال 10 برابری را به کاربران ارائه کند، تا آن را رقیبی جدی برای دوربین قدرتمند اپل آیفون 7 پلاس بدانیم.

بی‌تردید هواوی را باید یکی از آوانگاردها و پیشگامان تولید تلفن های همراه دو دوربینه بازار بدانیم. این شرکت، اوایل سال جاری میلادی بود که از دوربین دوگانه برند لایکا در گوشی هواوی پی 9 رونمایی کرد و پس از آن، شاهد حضور این دوربین بر روی گوشی هواوی میت 9 بودیم. گفته می‌شود دوربین دوگانه این گوشی، حتی از نظر اندازه پیکسل‌هایش نیز مشابه دوربین به کار رفته در مدل جذاب P9 است.

گفتنیست، ماژول دوربین لایکا میت 9 از یک لنز 12 مگاپیکسلی با وظیفه تهیه تصاویر رنگی و همچنین یک لنز 20 مگاپیکسلی مونوکروم بهره می‌برد که می‌تواند به شما امکان تهیه تصاویر ناب سیاه و سفید را داده و حتی با ترکیب لنز اصلی، افکت بوکه را مطابق دوربین‌های حرفه‌ای DSLR ایجاد می‌کند. دوربین های پشتی این گوشی از زوم اپتیکال دو برابری و زوم دیجیتالی 6 برابری پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این باید به وجود تثبیت اپتیکال تصویر (OIS)، اپرچر بزرگ، فوکوس هیبریدی 4 در یک و همچنین قابلیت فیلمبرداری با وضوح بسیار بالای 4K اشاره کرد.

آخرین آپدیت هواوی میت 9

دوربین دوگانه قدرتمندتر با آخرین آپدیت هواوی میت 9

در حال حاضر، آخرین آپدیت هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) توسط شرکت هواوی منتشر شده و در اختیار کاربران این گوشی هوشمند قرار گرفته است. این به روزرسانی که با شماره نسخه MHA-AL00C00B153 نمایان است، قابلیت‌های جذاب و جدیدی را به بخش نرم افزاری میت 9 اضافه می‌کند. شاید برجسته‌ترین قابلیت جدیدی که این گوشی با آپدیت مذکور کسب می‌کند، باید به اضافه شدن قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری توسط دوربین این گوشی اشاره کرد. بنابراین اگر شما هم صاحب این گوشی هستید، می‌توانید آن را به تازه‌ترین نسخه از نرم افزار هواوی آپدیت کنید تا قدرت دو دوربین لایکا موجود در قاب پشتی، شما را متحیر کنند.

علاوه بر این، آخرین آپدیت هواوی میت 9 یک بهینه ساز اندازه دراور دسکتاپی و همچنین بهینه ساز بارگذاری زمان برخی از هسته پردازنده‌ها را به منظور بهبود عملکرد در خود جای داده است. در انتها باید به این موضوع اشاره کرد که آخرین پچ امنیتی ارائه شده توسط گوگل نیز همراه این آپدیت به گوشی شما اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه آپدیت اومده که اندازه ی سنسور و لنز رو چندین برابر میکنه و به قدرت قادر این گوشی با یه آپدیت نرم افزاری دچار تکامل سخت افزاری شده?????????

    میخوای زوم اپتیکال رو توی گوشی ببینی به پشت گوشی گلکسی زوم نگاه کن، اندازه ی سنسور بیرون زده درست مثل کوهان شتر شده ??

    پس همین الان روی زمین دراز بکش و تا مرز شکم درد به بی سوادی این زامبی ها بخند ?

  2. این گوشی عالیه حیف گرونه و منم بی پول

  3. سلام . اطلاع دارید به صورت رسمی کی وارد بازار میشه ؟
    و قیمتش چقده .
    با تشکر