بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 + ویدیو

بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 + لینک دانلود

سال 2016 سالی بسیار خوب برای اپلیکیشن های تلفن همراه بود. در این سال، نرم افزار جالب رسانه اجتماعی Musical.ly و یا اپلیکیشن تبدیل عکس به نقاشی پریسما (Prisma) قد علم کردند و از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار شدند. امروز قصد داریم تا شما را با بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 آشنا کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016

اپلیکیشن پریسما (Prisma)

بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 + ویدیو

کاربران با اپلیکیشن پریسما قادر خواهند بود تا هر عکسی را به نقاشی‌های زیبا در سبک‌های مختلف تبدیل کنند. این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 است که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اپلیکیشن MUSICAL.LY

بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 + ویدیواپلیکیشن Musical.ly حس تازه‌ای از یک رسانه اجتماعی را با خود به همراه دارد. کاربران با استفاده از این برنامه، به مدت 15 ثانیه به اجرای لب‌خوانی بر روی آهنگ دلخواه خود (موجود در گوشی یا نرم افزار) می‌پردازند و ساعت‌ها سرگرم می‌شوند.

اپلیکیشن Tiny Cards

بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 + ویدیو

نرم افزار Tiny Cards یکی از بهترین نرم افزارهای آموزشی تلفن همراه است. شما با استفاده از این برنامه آموزشی می‌توانید فلش کارت‌هایی حاوی سوالات مختلف بسازید. همچنین می‌توانید به این فلش کارت‌ها تصویر نیز اضافه کنید و حتی از کارت‌های دیگر کاربران، مطالب آموزشی زیادی بیاموزید.

اپلیکیشن کوارتز (Quartz)

بهترین نرم افزارهای آیفون در سال 2016 + ویدیو

اگر به اخبار روز دنیا علاقه‌مندید، پس نرم افزار کوارتز را از دست ندهید. این برنامه در محیطی شبیه به محیط چت، به‌روزترین اخبار جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید تیتر خبرها را داشته باشید و یا در صورت نیاز، متن کامل‌تری از آن را بخوانید. حتی می‌توانید از اخبار مرتبط با موضوعی خاص نیز مطلع شوید.

نرم افزارهای دیگری نیز در این لیست هستند که می‌توانید عناوین و توضیحات کامل آنها را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*