موجودات دریایی وحشتناک

انتشار تصاویر موجودات دریایی وحشتناک در توییتر توسط ماهی‌گیر روسی و درخواست کاربران برای توقف این کار

دریاها و اقیانوس‌ها به حدی وسیع و بی‌کران هستند که همیشه زمینه‌ای برای اکتشاف در آن‌ها وجود دارد تا به این وسیله با یافتن موجودات شگفت‌انگیز جدید، بیشتر و بیشتر پی به عظمت خالق هستی ببریم. عظمت این دسته از موجودات معمولا در دو طبقه کاملا متفاوت قرار می‌گیرند؛ آبزیان در اعماق آب‌ها یا بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده و یا وحشتناک و مهیب هستند. به طوری که تصویر آن‌ها حتی هنوز به ذهن هیچ کارگردان خلاقی برای آوردن در فیلم‌های تخیلی نرسیده است؛ بنابراین موجودات دریایی وحشتناک واقعا وجود دارند. در ادامه خودتان چندین تن از آنها را مشاهده کنید

لطفا دست از شکار موجودات دریایی وحشتناک بردار!

حساب کاربری یک ماهی‌گیر روسی با نام رومن فدورتسوو (Roman Fedortsov) در شبکه اجتماعی توییتر همواره مملو از تصاویر موجودات دریایی وحشتناک که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند بوده و مانند آن‌ها در کمتر وب سایت دیگری دیده می‌شود. وی به عنوان یک ماهی‌گیر در شهر مورمانسک (Murmansk) در شمالی‌ترین قسمت روسیه مشغول بوده و از دوربین گوشی خود برای مستندسازی موجودات دریایی وحشتناک و شبیه به هیولا که در دام طور ماهی‌گیری می‌افتند استفاده می‌کند.

موجودات دریایی وحشتناک

به عقیده بسیاری، این آبزیان به طور خاص از فیلم‌های ترسناک و مهیب تخیلی به دنیای واقعی سفر کرده‌اند. نکته جالب اینجاست که فدورتسوو هیچ موقع احساس ترس حین نگه‌ داشتن آن‌ها در دستان خود نداشته و از آن جالب‌تر همواره در کنار تصاویر موجودات دریایی وحشتناک ، متونی طنزآمیز را توییت کرده است. این عکس‌ها در کنار کامنت‌هایی شامل ترس و خوف کاربران، بحث و جدل‌های زیادی را نیز به راه انداخته است که همه آن‌ها به این موضوع اشاره دارند: “موجودات آبزی اعماق دریا را رها کن

بسیاری از این موجودات دریایی وحشتناک به دلیل تغییر فشار حین آمدن به سطح دریا می‌میرند. با توجه به این موضوع، مردم معتقدند آیا باید به خاطر تهیه یک توییت شگفت‌انگیز از نظر رومن و ترسناک از نظر بقیه افراد، موجودات نادر و کمیاب را از بین ببریم؟ وقتی مردم برای اولین بار تصاویر این دسته از موجودات دریایی وحشتناک را می‌بینند، به این فکر می‌افتند که اکوسیستم ظریف خلقت، متشکل از موجودات مرموز دریایی ممکن است با خطر انقراض مواجه شود. گفتنی است اگر احساسات شما همانند رومن بودن و به جای قوه ترس، قوه هیجان و شور و شعف‌تان با دیدن این موجودات دریایی وحشتناک برانگیخته می‌شود، بد نیست تا برای دیدن تصاویر بیشتر به حساب کاربری وی در توییتر سر بزنید. همچنین اگر جزو حامیان اکوسیستم و محیط زیست هستید، باز هم به پروفایل او سر زده و زیر تک تک عکس‌های موجودات دریایی وحشتناک کامنتی مبنی بر رهاسازی این کار بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من عاشق اونیم که تقریبی شبیه انسانه چجوری جرات داره دست میزنه بهشون

  2. خدا رو‌کولش، 42 تا عکس دیدم، شونصدتا سکته کردم.
    من 10تا از حیونا رو داشتم میزدم تو کار شر خری، طرف چک‌پاس نمیکرد حیونه رو‌مینداختم به جونش، مخصوصا اون سه قلو ها لوله ای شکل.

  3. واقعا خیلی زیبان آدم اصلا فکرشم نمیکنه همچین موجوداتی باشن