گوشی جدید نوکیا دی وان سی

4 گوشی جدید نوکیا در سه ماهه دوم و سوم سال آینده روانه بازار خواهند شد

HMD Global، کمپانی فنلاندی که از امسال تا 10 سال آینده مجوز استفاده از برند نوکیا را خواهد داشت، چندی پیش رسما اعلام کرد  که آن‌ها قصد دارند در کنگره جهانی موبایل سال آینده (MWC 2017)، از محصولات جدیدی شامل گوشی جدید نوکیا رونمایی کنند.

ما مدت‌هاست مطلعیم، نخستین گوشی جدید نوکیا که توسط شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال توسعه پیدا خواهد کرد، Nokia D1C نام دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که آن‌ها با همکاری تامین کنندگان تایوانی خود، تنها برای این رونمایی از یک گوشی اندرویدی برنامه ریزی نکرده و قرار است چهار گوشی هوشمند را در سال آینده میلادی به بازارهای جهانی موبایل بفرستند.

به ادعای منابع معتبر ما در حوزه موبایل، دومین و سومین موج رونمایی از گوشی های تازه تولیدی نوکیا در سه ماهه دوم و سوم سال آینده میلادی انجام خواهد گرفت. شایعات حاکی از آن است که اندازه نمایشگر این تلفن های همراه بین 5 الی 5.7 اینچ بوده و از وضوح QHD یا Full HD بهره می‌برند. شرکت مادر نوکیا یعنی HMD Global، حتی پیش از این تولید نمایشگرهای مخصوص چند گوشی جدید نوکیا را به شرکت هایی همچون ال جی دیسپلی، Century Technology و همچنین اینولوکس سفارش داده است، اما به گفته‌ی رسانه‌ها این شرکت FIH خواهد بود که در ساخت این گوشی ها به عنوان شریک تجاری اچ ام دی شناخته می‌شود.

گوشی جدید نوکیا دی وان سی

گوشی Nokia D1C

همانطور که اشاره شد، نوکیا دی وان سی (Nokia D1C)، نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که در این سال توسط اچ ام دی گلوبال رونمایی می‌شود. این گوشی در دو نسخه روانه بازار خواهد شد که این دو مدل از نظر ظرفیت رم و اندازه نمایشگر، با یکدیگر متفاوت‌اند.

قیمت احتمالی دو گوشی جدید نوکیا D1C

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، نسخه گرانتر گوشی جدید نوکیا دی وان سی (Nokia D1C) همراه با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی و رم 3 گیگابایتی با قیمت 200 دلار به فروش می‌رسد؛ این درحالیست که نسخه ارزان قیمت این گوشی مجهز به نمایشگر 5 اینچی اچ دی و رم 2 گیگابایتی را می‌توانید با هزینه 150 دلاری خریداری کنید. همچنین انتظار می‌رود تمامی محصولات برند نوکیا به عرضه جهانی برسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*