انتشار تصويري منتسب به ساعت هوشمند HTC

در ماه مارس، اچ‌تی‌سی تأیید کرد که در حال کار بر روی محصولات پوشیدنی است. پس از آن در ماه می ‌بود که این کمپانی در توییتی خبر از تولید محصولات انحنادار داد. حالا لیکر معروف دنیای تکنولوژی یعنی Evleaks نخستین تصویر از محصول پوشیدنی اچ‌تی‌سی مجهز به اندروید Wear را منتشر کرده است.

البته Evleaks اضافه کرده که این تصویر (هم ظاهر ساعت و هم اندروید ویر) یک نسخه به اصطلاح Press Render نیست و با استفاده از شایعات، دوباره‌سازی شده است.

htc-smartwatch1

اگر بخواهیم با همین تصویر به قضاوت بپردازیم، با یک ساعت مربع‌شکل تقریبا مشابه با جی‌واچ (علارغم شایعات گذشته مبنی بر انحنادار بودن) و بندی فلزی طرف هستیم که شاید به سلیقه بازگردد، اما چندان جذاب به نظر نمی‌رسد.

البته لازم به تذکر است که اچ‌تی‌سی تنها شرکتی بوده که از تمایل خود برای ابزارهای پوشیدنی سخن گفته، ولی هیچ اشاره‌ای به ساخت یک اسمارت‌واچ مجهز به اندروید ویر از سوی این کمپانی نشده است؛ هر چند با توجه به همکاری گسترده این شرکت با گوگل، این موضوع چندان نیز دور از انتظار نخواهد بود.

زمان معرفی ساعت هوشمند و یا هر ابزار پوشیدنی اچ‌تی‌سی هنوز مشخص نیست، اما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق به سال آینده کشیده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*