تصاویری از دوربین دوگانه گوشی زد تی ای بلید وی 8 لو رفت؛ رونمایی در CES 2017

تصاویری از دوربین دوگانه گوشی زد تی ای بلید وی 8 لو رفت؛ رونمایی در CES 2017

دوربین های دوگانه که از دو لنز در کنار هم برخوردارند، در حال تبدیل شدن به یک استاندارد جدید در میان تولیدکنندگان تلفن های همراه هوشمند هستند و گوشی زد تی ای بلید وی 8 (ZTE Blade V8)، جدیدترین دیوایسی است که سازندگان تصمیم به مجهز کردن آن به این قابلیت گرفته‌اند.

رونمایی از این اسمارت فون قرار است در نمایشگاه CES 2017 که چند روز دیگر در لاس وگاس آمریکا آغاز می‌شود، انجام بگیرد. اما به لطف چند تصویر که از سوی منابع خبری کشور روسیه منتشر شده است، حالا می‌توانیم نگاهی زودهنگام به گوشی زد تی ای بلید وی 8 و دوربین دوگانه‌ی آن داشته باشیم.

کمپانی زد تی ای احتمالا قصد دارد مدل Blade V8 را به جنگ مستقیم هواوی هانر 8 بفرستد. نماینده‌ی هواوی نیز با وجود قیمت بسیار مناسب، از مشخصات سخت افزاری قدرتمند و جذابی برخوردار است که اتفاقا دوربین دوگانه نیز یکی از قسمت‌های آن مشخصات را تشکیل داده است.

تصاویری از دوربین دوگانه گوشی زد تی ای بلید وی 8 لو رفت؛ رونمایی در CES 2017

همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، گوشی زد تی ای بلید وی 8 از یک بدنه‌ی فلزی براش خورده ساخته شده است که حس به دست گرفتن یک اسمارت فون برتر را به کاربران خواهد داد. اسکنر تشخیص اثر انگشت در دکمه‌ی هوم فیزیکی زیر نمایشگر تعبیه شده است و نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی که یک ساختار شیشه‌ای ۲.۵ بعدی نیز بر روی آن قرار گرفته، به عنوان تاچ اسکرین این محصول ایفای نقش خواهد کرد.

با مشخصات گوشی زد تی ای بلید وی 8 آشنا شوید

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ محصول کوالکام، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز از دیگر مشخصات مدل بلید وی 8 است که تنها ۷.۷ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

تصاویری از دوربین دوگانه گوشی زد تی ای بلید وی 8 لو رفت؛ رونمایی در CES 2017

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی تشکیل شده از لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی، سیستم عال اندروید ۷.۰ نوقا که رابط کاربری MiFavor UI 4.0 نیز بر روی آن نصب شده است و گزینه‌های رنگی متنوع شامل رنگ صورتی نیز از دیگر مشخصات این میان‌رده‌ی جذاب چینی خواهند بود.

چه از سوی منابع نزدیک به زد تی ای و چه در دیگر خبرگزاری‌ها، تاکنون صحبتی از قیمت‌گذاری این اسمارت فون به میان نیامده است، اما با توجه به این که هواوی، هانر 8 را با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رساند، احتمالا گوشی زد تی ای بلید وی 8 نیز دارای قیمتی مشابه و کمی ارزان‌تر خواهد بود. با توجه به این که به برگزاری رویداد بزرگ CES تنها چند روز باقی مانده است، طرفداران این کمپانی برای کسب اطلاعات کامل تنها کافی است که کمی دیگر صبر کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*